Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 18 січня 2018 року відбувся обласний семінар-тренінг з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» для методистів з виховної роботи районних (міських) методичних кабінетів (центрів).

Тренінг проводився з метою розвитку професійної компетентності методистів щодо організації та здійснення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах суспільно-політичних викликів у закладах освіти Луганської області.

Методист кафедри управління освітою Світлана Лазарєва ознайомила присутніх з матеріалами Третього Форуму українських патріотичних справ «МИ - Українці!». На форумі розглядались багато питань, але особлива увага методистів була направлена на нормативне забезпечення процесу національного-патріотичного виховання в системі освіти. Велику зацікавленість викликав досвід національно-патріотичного виховання Франції, Німеччини, Польщі, Ізраїлю, Японії, США, Китаю, тощо.

Під час інтерактивної лекції учасники семінару-тренінгу розглянули проблему патріотизму в сучасному осмисленні. Дали сучасні визначення поняття «патріотизм» та його складових. Працюючи в групах методисти районних (міських) методичних кабінетів (центрів) опрацювали «Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки». Переглядаючи документ, педагоги визначили:

- які проблеми актуалізувалися у зв'язку з браком уваги до питань національно-патріотичного виховання на державному рівні;

- у чому полягає змістовне наповнення національно-патріотичного виховання;

- за якими напрямами пропонується здійснювати завдання Стратегії;

- що потрібно зробити для ефективної реалізації Стратегії.

Приділяючи увагу використанню ігрових технологій у процесі національно -патріотичного виховання, методисти визначили актуальність питання підготовки вихованців для всіх етапів Усеукраїнської гри «Сокіл» («Джура»). Звернули увагу на можливості використовувати сучасні настільні ігри не тільки в навчальному процесі. Інститут національної пам’яті запропонував для використання у виховному процесі такі ігри: «100 облич Української революції» та «100 років боротьби. Українська революція». У тому, що дітям буде цікаво грати в ці ігри педагоги переконалися на практиці.

Методисти районних (міських) методичних кабінетів (центрів) вирішили й надалі працювати над проблематикою національно-патріотичного виховання та продовжити роботу на наступному тренінгу з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну», використовуючи платформу ЛОІППО.