Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 22 лютого 2018 року відбувся обласний науково-методичний семінар «Формування соціальної та громадянської компетентностей школярів – вимога сучасних реалій» для заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів.

Педагогічні колективи закладів освіти Луганської області напрацювали цікавий, змістовний досвід щодо компетентнісних підходів у виховній роботі.

За матеріалами заступника директора з виховної роботи Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21 Сергія Соломоненка присутні ознайомилися з демократичними перетвореннями в освітньому процесі цього закладу освіти.

Усіх присутніх зацікавили наробки педагогічного колективу Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6. Цей заклад здійснює експериментальну роботу всеукраїнського рівня. Заступник директора з виховної роботи Яна Бєлік переконливо доводила, що розвиток громадянської компетентності учнів залежить від удосконалення системи національно-патріотичного виховання.

Як на засадах музейної педагогіки формують соціальні та громадянські компетентності учнів у НВК «Булгаківська загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад» Кремінської районної ради розповіла Алла Калмикова, заступник директора з навчально-виховної роботи.

Заступник директора з навчально-виховної роботи НВК «Єпіфанівська загальноосвітня школа I-II cтупенів - дошкільний навчальний заклад» Кремінської районної ради Вікторія Курочка говорила про значення взаємодії педагогічного колективу з сільською громадою, сільською громадською організацією, волонтерами, воїнами АТО щодо формування громадянських компетентностей школярів.

«Організація національно-патріотичного виховання є запорукою формування свідомої громадянської позиції підлітків», - стверджувала Віра Усцова, керівник МО класних керівників комунального закладу «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8» Лисичанської міської ради.  

«Гарантією успіху у формуванні соціальної та громадянської компетентностей учнів є систематична та цілеспрямована діяльність учителів», - довела Анна Лаптєва, заступник директора з виховної роботи середньої загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 4 м. Сєвєродонецька.

Новий погляд на педагогічну проблему представила заступник директора з виховної роботи Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Ірина Фесенко. Педагог зазначила, що соціальні компетентності потрібно розвивати для самореалізації особистості учня в кар`єрному рості.