У березні відбувся триденний тренінг з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» для заступників директорів та педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти м. Попасна.

Тренінг проводився з метою  розвитку професійної компетентності педагогів щодо організації та здійснення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах суспільно-політичних викликів у закладах освіти.

Тренінг провела сертифікований тренер, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО Світлана Лазарєва.

28 березня під час інтерактивної лекції «Патріотизм як суспільна та особистісна цінність» учасники семінару-тренінгу розглянули проблему патріотизму в сучасному осмисленні, визначили поняття «патріотизм» та його складових, зосередили увагу на життєвих цінностях особистості.

У групах педагоги опрацювали «Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки». Переглядаючи документ, учасники тренінгу визначили:

- які проблеми актуалізувалися у зв'язку з браком уваги до питань національно-патріотичного виховання на державному рівні?

- у чому полягає змістовне наповнення національно-патріотичного виховання?

- за якими напрямами  пропонується здійснювати завдання Стратегії?

- що потрібно зробити для ефективної реалізації Стратегії?

29 березня педагогічні працівники визначили нові акценти національно- патріотичного виховання. Освітяни ознайомились з темою «Аргументація в національно-патріотичному вихованні». Кожен учасник тренінгу аргументував свою патріотичну позицію за допомогою метода «Прес». У групах педагоги написали «Листи до байдужих».

Тему «Сучасні підходи та методи у національно-патріотичному вихованні» опрацьовували протягом другої та третьої зустрічі. Педагоги створили різноманітні та цікаві «Патріотичні кросворди», використовуючи кластерний метод. Вправа «Діалог» допомогла відпрацювати наративний метод. Змістовний матеріал був запропонований педагогам до рефлексивно-експліцитного методу та методу особистісної репрезентації.

30 березня учасники обговорили  тему «Суспільна солідарність і партнерство у національно-патріотичному вихованні», визначили можливих партнерів освітян у цьому питанні та особливості партнерської взаємодії в процесі формування патріотизму. Друга половина зустрічі була присвячена  темі  «Виклики і загрози у національно-патріотичному вихованні». Під час спаринг-експертизи педагоги розробили рекомендації щодо протидії маніпуляції й пропаганді.

Руханки, які постійно проводили під час тренінгу, створювали приємну атмосферу, сприяли активізації учасників та ефективності в роботі.

За допомогою вправи «Віночок побажань» учасники підбили підсумки тренінгу, визначили нові методичні завдання заступників директорів та педагогів-організаторів.

Час сплинув непомітно, тренінг  пройшов у жвавій та доброзичливій атмосфері.

По закінченню триденного тренінгу з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» учасники отримали відповідні сертифікати.