Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 9 вересня 2019 року відбувся обласний інструктивно-методичний семінар «Організація виховної роботи в закладах освіти за сучасних умов» для методистів міських / районних методичних кабінетів (центрів), відповідальних осіб за виховну роботу управлінь (відділів) освіти об’єднаних територіальних громад.
Привітала учасників семінару та побажала їм успіхів і творчої наснаги в роботі завідувач кафедри управління освітою Луганського ОІППО Лариса Михайлова, яка окреслила вектор діяльності методичної служби на місцях, наголосила на актуальності проблеми виховання особистості в сучасному закладі освіти.
Методист кафедри управління освітою Світлана Лазарєва ознайомила присутніх з нормативним забезпеченням та особливостями організації виховного процесу в закладах освіти у 2019–2020 навчальному році. Педагоги розглянули зміст і завдання Стратегії національно-патріотичного виховання й Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України, проаналізували індикатори ефективності національно-патріотичного виховання, зазначені в державних документах.
Методист кафедри управління освітою Світлана Галушко ознайомила присутніх зі змістом листа МОН України від 27 червня 2019 року № 1/9-414 «Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок» і наголосила на необхідності враховувати у виховній роботі питання запобігання й протидії булінгу, домашньому насильству над дітьми, торгівлі людьми, профілактики наркоманії та правопорушень серед неповнолітніх.
Освітяни обговорили методичні рекомендації з питань організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти у 2019–2020 навчальному році, розглянули порядок затвердження освітніх програм з позашкільної освіти та положення конкурсів фахової майстерності для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти.
Учасники семінару наголосили на ефективності співпраці інституту та методичних кабінетів (центрів) щодо сприяння розвитку професійної компетентності педагогів.