У м. Сєвєродонецьку Луганської області 29 жовтня 2015 року відбувся обласний форум «Інноваційно-освітній простір навчальних закладів: науково-практичні досягнення», на який було запрошено науковців, викладачів і методистів кафедр Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, завідувачів методичних кабінетів (центрів), керівників дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, педагогічних працівників, учасників Сьомого Міжнародного форуму «Інноватика в сучасній освіті – 2015».
Завідувачі методичних кабінетів (центрів) Луганської області зґуртувалися навколо роботи студії «Сучасний методичний кабінет (центр) – інноваційно-освітній осередок професійного розвитку педпрацівників».
У роботі студії взяли участь представники адміністрації ЛОІППО: Ірина Цимбал, ректор, кандидат педагогічних наук, доцент; Анатолій Данильєв, проректор із навчальної роботи, кандидат історичних наук, доцент; Ольга Касьянова, проректор із наукової роботи, кандидат педагогічних наук, доцент; Сергій Жерліцин, проректор із науково-педагогічної роботи, Юрій Стецюк, проректор із науково-педагогічної роботи.
Зі словами привітання до учасників студії звернулася Ірина Цимбал. Проректор Ольга Касьянова підкреслила важливість роботи методичних кабінетів (центрів) у реалізації інноваційної діяльності закладів освіти в сучасних умовах.
Завідувач КУ «Лисичанський методичний центр» Карпова Є. В. виступила з доповіддю «Лисичанський методичний центр як інноваційно-освітній осередок професійного осередку педагогів». У своєму виступі Євгенія Володимирівна підкреслила, що із 33-х навчальних закладів району 7 шкіл та 1 дошкільний заклад беруть участь у дослідно-експериментальній роботі. Перспективними формами дистанційної роботи серед учителів району стають: web-квест, кейс-метод, вебінари. Цікаво була представлена палітра методичних заходів з цієї проблеми.
Про забезпечення мобільності науково-методичного супроводу діяльності закладів освіти м. Рубіжне розповіла Замора Л. М., завідувач міського методичного кабінету м. Рубіжне. Любов Миколаївна ознайомила учасників студії з проблемою, над якою працює методичний кабінет. Ефективність методичної діяльності має свої результати: участь у VI міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2015», VII міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті – 2015». Педколектив КДНЗ № 6 «Яблучко» нагороджено дипломом І ступеня в номінації «Науково-методичний та організаційний супровід упровадження інноваційних підходів в систему екологічної освіти».
Досвідом роботи зі створення умов для підвищення професійної компетентності педагогів, мотивації їх до самоосвітньої діяльності поділилася Князєва Лілія Анатоліївна, завідувач КУ «Сєвєродонецький методичний кабінет». Присутніх зацікавив проект «Організація освітньої діяльності педагогів» (у рамках моделі методичної роботи «Освітній портфель» із педкадрами міста КУ «Сєвєродонецький методичний кабінет»).
Гайдидей О. В., завідувач КУ «Сватівський районний методичний кабінет», ознайомила з інноваціями в підвищенні професійної компетентності педагога та презентувала модель професійного розвитку педагогічних працівників Сватівського району в міжкурсовий період. Саме ця робота була представлена на Сьомому Міжнародному Форумі «Інноватика в сучасній освіті – 2015» у номінації «Інновації у підвищенні професійної компетентності педагога» та відмічена Дипломом лауреата конкурсу І ступеня.
Завершилася робота студії виступом Мацегори Л. І., завідувача КУ «Кремінський районний методичний кабінет»; його виступ стосувався інноваційної діяльності районного методичного кабінету як чинника впливу на реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Учасники студії прийняли резолюцію, у якій підкреслили, що необхідно сприяти розвитку та впровадженню інновацій у практику освітніх закладів Луганщини:
- продовжувати взаємодію та скоординованість дій Луганського інституту післядипломної педагогічної освіти та районних(міських) методичних кабінетів(центрів) в умовах реалізації державних освітніх стандартів;
- модернізувати форми, зміст та методи науково-методичної роботи з педагогічними працівниками щодо підготовки їх до роботи в умовах сучасної освітньої парадигми, нових державних освітніх стандартів;
- продовжити здійснення патронажу навчальних закладів, які мають статус експериментальних майданчиків;
- створити обласну творчу групу із працівників інституту та керівників районних(міських) методичних кабінетів(центрів) з метою подальшого їхнього інноваційного розвитку.