Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 06 квітня 2017 року відбувся обласний семінар-колоквіум для експериментальних закладів освіти Луганської області «Управлінські технології «Школи успіху» як ресурс інноваційного навчального закладу» на базі КЗ «Навчально-виховний комплекс-школа І–ІІ ступенів – ліцей «Гарант» Лисичанської міської ради».
Семінар став результатом завершення двох експериментів регіонального рівня – «Соціально-психологічні засади формування медіакультури особистості» (науковий керівник – Олена Бурім, старший викладач кафедри управління освітою Луганського ОІППО) та «Управління цілісним педагогічним процесом у сучасній школі, як «Школі успіху» (науковий керівник – Тамара Сорочан, доктор педагогічних наук, професор).
До роботи в колоквіумі долучились Ольга Касьянова, проректор із наукової роботи Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент; Ганна Савонова, завідувач кафедри управління освітою Луганського ОІППО, кандидат філософських наук; Валентина Мартинова та Любов Савенко, методисти кафедри управління освітою Луганського ОІППО; Тетяна Худоба, начальник відділу освіти Лисичанської міської ради; Євгенія Карпова, завідувач КУ «Лисичанський методичний центр»; Галина Мороз та Вікторія Стасюк, методисти КУ «Лисичанський методичний центр», Андрій Звягінцев, завідувач КУ «Білокуракинський районний методичний кабінет», а також директори та заступники директорів з навчально-виховної роботи експериментальних ЗНЗ Луганської області: Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25, Золотівської багатопрофільної гімназії, Гірської багатопрофільної гімназії, Тошківського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» Попаснянської міської ради; Білокуракинської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 Білокуракинської районної ради; середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 5 міста Сєвєродонецька; спеціалізованої середньої школи № 17 І–ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов м. Сєвєродонецьк; Сєвєродонецького навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради; КЗ «Валуйська загальноосвітня школа I–III ступенів № 2 Станично-Луганського району Луганської області»; Лисичанської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 12 та Лисичанської багатопрофільної гімназії Лисичанської міської ради; Новодеркульської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів імені А. В. Пастухова Біловодської районної ради; Біловодської гімназії; Рубіжанської спеціалізованої школи I–III ступенів № 2 та КВНК «Рубіжанський ліцей» Рубіжанської міської ради; Сватівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 6 Сватівської районної ради; Лиманської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Старобільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 3, Чмирівського навчально-виховного комплексу «Школа-гімназія» Старобільської районної ради.
Робота колоквіуму розпочалась проведенням круглого столу «Технології «Школи успіху». Освітяни взяли участь у воркшопах, у результаті яких була сформована програма семінару.
На першому етапі семінару працювала «Учительська паралель» під девізом «Умотивоване вчительство, яке має свободу творчості й розвивається професійно». Цікаво пройшли майстер-класи «Партнерство: учитель+учні+батьки = формула нової української школи» Олени Шибкової, учителя початкових класів; «Культура добросусідства» - майбутня життєва траєкторія людини» Олени Сиухіної, учителя початкових класів; «Інтерактивне громадянське виховання засобами шкільної медіа студії» Івана Шибкова, керівника медіа гуртків; «Web-ресури як засіб розвитку та самовдосконалення вчителя» Олександра Коломойця, учителя інформатики.
«Експертна паралель» – «ІКТ, технології коучингу та фасилітації в управлінні навчальним закладом» захопила всіх присутніх новою хвилею майстер-класів: «Інтерактивна книга контролю як засіб оперативного управління навчальним закладом» Світлани Боровкової, директора НВК; «Використання хмарних сервісів в управлінні виховною системою», Катерини Ченцової, заступника директора з ВР; «Ініціативи педагога як умови формування вмотивованого вчителя» Олесі Дорофєєвої, педагога-організатора; «Коучинг. Профілактика професійного вигорання засобами арт-терапії» Тетяни Утєшевої, практичного психолога; «Фасилітація – умова ефективної організації методичної роботи» Олени Колб, заступника директора з НВР.
Керівники навчальних закладів та освітніх установ шукали спільні ідеї й рішення на території «Вільного простору» та під час підсумкової дискусії «Особиста готовність до впровадження реформ», робили підсумки та ділилися враженнями під час рефлексії і вправи «Вільний мікрофон».