19 квітня 2019 року завершився VI Всеукраїнський бізнес-турнір «Стратегія фірми – 2019», який проходив за ініціативи та підтримки Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана та «Компанії Інтелектуальних Технологій».

Наймасштабніший волонтерський проект Турніру спрямований на формування у молоді, школярів і студентів нового, сучасного мислення, отримання відповідних компетентностей, вміння аналізувати навколишню ситуацію та прораховувати наслідки рішень, які приймаються. Бізнес-турнір у 2019 р. охопив 1930 учасників з усіх регіонів країни, які представляли більше 1200 закладів середньої, професійно-технічної і вищої освіти з 415 міст, 145 селищ міського типу та 318 сіл України (689 півфіналістів, 89 фіналістів).

Середовищем бізнес-турніру стала потужна вітчизняна бізнес-симуляція ViAL+, яка реалістично моделює структуру виробничого підприємства, умови ринку й вітчизняної економіки. Протягом майже 4 місяців учасники змагалися дистанційно, онлайн, а 17–19 квітня зібралися на очний фінал у Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді. Їхнім завданням було створити виробниче підприємство налагодити виробництво, вивести підприємство в лідери за прибутками, зайняти провідні позиції на ринку. Конкурентами при цьому виступали компанії інших учасників турніру.

Вітаємо Овчинникова Ярослава Сергійовича, учня 11 класу  Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею, із зайнятим 2 місцем.

18 квітня 2019 року в м. Сєвєродонецьку Луганської області в межах обласної науково-практичної конференції педагогічних працівників «Актуальні питання військово-патріотичного виховання в умовах сьогодення»  відбулась урочиста церемонія нагородження переможців обласного конкурсу учнівської творчості «Чому я поважаю професію військового» у 2019/2020 навчальному році серед учнів 3–11 класів закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти регіону був проведений конкурс учнівської творчості «Чому я поважаю професію військового» за такими номінаціями: «Малюнок» та «Вірш» (серед учнів 3–4 класів); «Презентація» та «Нарис до стіннівки» (серед учнів 5–8 класів); «Відеосюжет» та «Твір-роздум» (серед учнів 9–11 класів).