У Луганському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти 27 лютого 2017 року відбулось засідання обласного круглого столу «Опорний навчальний заклад – забезпечення структурно-інноваційного та якісного оновлення загальної середньої освіти». У заході взяли участь  Юлія Шаульська, головний спеціаліст відділу дошкільної та загальної середньої освіти Департаменту освіти і науки Луганської облдержадміністрації; Ольга Касьянова, проректор з наукової роботи Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент; методисти Луганського ОІППО; директори опорних навчальних закладів регіону та завідувачі філій.

Зі вступним словом до учасників круглого столу звернулась Ольга Касьянова, яка окреслила основні проблеми функціонування опорних шкіл області та їхніх філій. Керівникам навчальних закладів був репрезентований регіональний проект «Опорна школа – центр громадського життя». Учасники круглого столу виявили бажання стати учасниками цього проекту. Протягом 2017 року вони будуть розбудовувати модель громадсько активної школи у своїх навчальних закладах, створювати та реалізовувати власні міні-проекти.

Методичні рекомендації щодо функціонування опорних навчальних закладів у своїму виступі надала Юлія Шаульська, після чого відповіла на багаточисленні запитання керівників. Окремо учасники обговорили проблеми нормативно-правового забезпечення діяльності опорних шкіл. Методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО Любов Савенко представила огляд наявних нормативних документів та зазначила, які зміни були внесені протягом 2016–2017 навчального року. За результатами опитування керівників опорних шкіл методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО Наталія Левенець ознайомила присутніх з аналітичним оглядом проблем функціонування опорних шкіл області. Зупинились на проблемах якісного складу педагогічних колективів, наявності вчителів, які викладають три й більше предметів.

Учасники заходу обмінялись досвідом роботи щодо створення належних умов для повноцінного функціонування опорних шкіл, надання якісних знань учням. Активно обговорювали питання переваг і недоліків переходу до автономії школи, співпраці школи та громади.

За результатами засідання круглого столу було внесено пропозиції щодо подальшої співпраці інституту та керівників опорних навчальних закладів, надання методичної допомоги вчителям, які працюють з електронними предметними кабінетами.