Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Міжнародна освітня платформа для професійного розвитку вчителів – результат литовсько-українського проєкту
Співпраця Луганського ОІППО з Міжнародною гуманітарною організацією «Лікарі світу»
Нові надходження на сайті ЛОІППО

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 19 лютого 2021 року відбувся Всеукраїнський науково-методичний онлайн-семінар «Нові вектори Базового компонента дошкільної освіти». У заході взяли участь керівники та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти, фахівці центрів професійного розвитку педагогічних працівників, спеціалісти управлінь / відділів освіти міських рад і райдержадміністрацій та об’єднаних територіальних громад Луганської області – усього понад 100 осіб.

Модератором онлайн-семінару виступила Ольга Касьянова, заступник директора з наукової роботи Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент.

Зі словами привітання до педагогів звернувся директор Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації Юрій Стецюк.

На семінарі педагоги заслухали такі виступи:

  • «Доступна та якісна дошкільна освіта: загальні тенденції розвитку» (Світлана Нерянованачальник відділу дошкільної освіти Головного управління дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України);
  • «Сучасні вимоги Державного стандарту дошкільної освіти» (Тамара Піроженко, завідувач лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України);
  • «Соціально-громадянська компетентність: актуальність упровадження» (Ольга Косенчук, начальник відділу дошкільної та початкової освіти ДУ «Український інститут розвитку освіти», кандидат педагогічних наук, доцент). 

Семінар пройшов у приємній робочій атмосфері. Наприкінці заходу освітяни подякували організаторам і доповідачам за набуті знання та роз’яснення, які стануть у пригоді під час упровадження Базового компонента дошкільної освіти в практику роботи ЗДО.

 

На сайті 498 гостей та 0 користувачів