Пропонуємо до вашої уваги анімаційний ролик, за допомогою якого можна пояснити дітям правила поведінки під час сигналу «Повітряна тривога».

Міністерством освіти і науки України розроблено рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні.

Документ містить інформацію про організацію освітнього процесу в закладах дошкільної освіти та ІППО, план та алгоритм дій в умовах воєнного стану для засновників, керівників і педагогічних працівників цих закладів, а також корисні посилання, які допоможуть організувати діяльність, яка буде сприяти всебічному розвитку, психологічній стабільності  та вихованню дітей раннього та дошкільного віку в домашніх умовах та під час використання дистанційних і змішаних форм освітнього процесу.

Ознайомитись із рекомендаціями...

Дитячий онлайн-садок «Нумо» з розвивальними відео для дітей 3–6 років, який нещодавно запустили ЮНІСЕФ разом з Міністерством освіти і науки в співпраці з дитячим простором «Пташеня» та за підтримки МЕГОГО, відтепер доступний у YouTube Kids. Відео представлені в додатку YouTube Kids у категорії «Цікавинки».

Ініціатива допомагає батькам зайняти дитину пізнавальними активностями, розвивати ключові навички дошкільників і відволікти їх від війни. 

21–23 грудня 2021 року відбувся триденний тренінг з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» для педагогічних працівників закладів дошкільної  освіти Луганської області.

 

 

 

 

Міністерство освіти і науки України пропонує для використання в закладах освіти

• посібник «Успішні практики багатомовної освіти в Україні»

• результати моніторингу Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» (2016–2021 рр.), 

реалізованого за підтримки Офісу Верховного комісара у справах національних меншин Організації з безпеки та співробітництва в Європі (ВКНМ ОБСЄ).

Ураховуючи рекомендації Верховного комісара ОБСЄ у справах національних меншин, заклади освіти впроваджували різні моделі мультилінгвальної освіти та формували власні моделі освітніх програм.