1. Естетично-ціннісне навчально-виховне середовище  загальноосвітнього закладу: методологічні засади/ Матеріали за 9-а международна научна практична конференція. «Найновите научни постижения». 2013. Т. 12. Педагогически науки. София «Бял ГРАД-БГ» ООД . 112с. С. 3-6.
  2. Михайлова Л.М. Роль естетичних ціннісних орієнтації у життєвому смисловизначенні підлітка: психолого-педагогічний аспект/Нова педагогічна думка. Науково-метод. журнал. 2014. № 4(80). С.144-147.
  3. Михайлова Л.М. Формування в школярів естетичних ціннісних орієнтацій у навчальній і позакласній діяльності. Наук.-метод.посіб.для керівників шкіл, педагогів, студентів пед..спец./автор-уклад. Л.М.Михайлова. Луганськ: СПД Резников В.С. 2014.288с.
  4. Михайлова Л.М. Інтеграція предметних знань і мистецтва в естетично-ціннісному орієнтуванні підлітків. Метод. посіб. для керівників метод. об’єднань, вчителів, студ. пед.. навч. закл.: У 2 ч. Ч.1. Методичні розробки інтегрованих уроків. 5-7 кл./автор-уклад. Л.М.Михайлова; за заг. ред.. канд.. пед.. наук, доцента Л.М.Михайлової. Луганськ: СПД Рєзніков В.С. 2014. 328с.
  5. Михайлова Л.М. Інтеграція предметних знань і мистецтва в естетично-ціннісному орієнтуванні підлітків. Метод. посіб. для керівників метод. об’єднань, вчителів, студ. пед. навч. закл.: У 2 ч. Ч.2. Методичні розробки інтегрованих уроків. 8-9 кл./автор-уклад. Л.М.Михайлова; за аг. ред.. канд.. пед.. наук, доцента Л.М.Михайлової. Луганськ: СПД Рєзніков В.С. 2014. 284с.
  6. Михайлова Л.М. Виховуємо красою. Метод. посіб. для заст. директорів шкіл,вчителів різних спеціальностей, класних керівників, студентів педагогічних навчальних закладів/автор-уклад. Л.М.Михайлова.Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2014. 268с.https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B_J8IsJmoZE4ektuYWlVQUJaN2s
  7. Михайлова Л.М. Становлення й розвиток професіоналізму педагогів у післядипломній освіті в сучасних умовах /Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і перспективи. Матеріали науково-практичної конференції в рамкахМіжнародної науково-практичної конференції«Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи»  23 квітня 2015.: Вип. 1 (23). – 2016.  http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip23.html
  8. Михайлова Л.М. Естетичний розвиток дошкільників у системі інклюзивної освіти /Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015-20156 навчальному році:метод.рекомендації : у 4-х ч./Упоряд. Л.В.Батліна. Частина ІІІ. Дошкільна освіта. Запоріжжя: Кругозір. 2015. 276с. С.207-217.
  9. Михайлова Л.М. Орієнтування підлітків на естетичні цінності засобами інтегрування наукових знань і мистецтва в навчально-виховному процесі/ Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал. 2015. №1. С. 28-32. https://drive.google.com/file/d/0BzOotKzI95LGMExpbVR0UDdwa00/view
  10. Михайлова Л.М. Формирование ценностно-смысловой компетентности педагога: постановка проблемы/ Педагогический поиск: Информационный научно-методический журнал (Казахстан). 2015.№3.С. 189-192.
  11. Михайлова Л.М. Патріотизм як особистісна якість та ціннісний імператив педагога: сучасний погляд на проблему/ Всеукр. Науково-практ. конф. «Професійна компетеність педагога як умова формування громадянськості та патріотизму учнівської молоді в полікультурному середовищі», 5-6 листопад 2015 р., м.Запоріжжя. https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHazVZbExOR1UxYU0/view
  12. Михайлова Л.М. Реалізація сучасних завдань розвитку професіоналізму педагогів у системі післядипломної освіти/ Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики. Матеріали всеукраїнської наукової конференції, 29-30 червня 2016 р., м.Дніпро/ Наук. ред. О.Ю. Висоцький. Дніпро: Роял Принт, 2016. 386с.  С.74-76.
  13. Михайлова Л.М. Розвиток у педагогів дивергентного мислення в системі неперервної освіти/ Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 18-25 квітня 2016 р., м.Запоріжжя, Україна. https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHSUtkcFFYdmJRa2s/view
  14. Михайлова Л.М. Організація театралізовано-ігрової діяльності дошкільників як засіб розвитку творчого потенціалу педагога ДНЗ/ Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал.- 2016. №3 (44). С. 64-70. https://drive.google.com/file/d/0B98h7Rf4z6Dacmsxb3FWeXdrOC1HMEF1ckxrc3Zpc3ZSWmFv/view
  15. Михайлова Л.М. Гра дошкільника як ціннісний компонент його життєдіяльності/Науковий журнал “Virtus”. 2016. № 6. С.90-94.
  16. Михайлова Л.М. Творчість вихователя як умова ефективності розвитку особистості дитини в ігровій діяльності. Метод. рекомендації: у 3-х ч. За загальною редакцією О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова . Ч. ІІІ. Дошкільна освіта.  Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2016. 296 с. С.46-58.
  17. Михайлова Л.М. Компетентність педагога ДНЗ у театралізованій діяльності: сутність і структура/ Матеріали  Міжнародної науково-практичної конференції «Світ ХХІ сторіччя: модернізація освіти та цінності дитинства»,08-09листопада 2016 року, м.Запоріжжя, Україна. https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHV2h0UVhlTzZIWm8/view
  18. Михайлова Л.М. К вопросу о гармоничном развитии личности в философии и педагогике/ Науковий журнал “Virtus”. 2017. № 11. С.101-105.
  19. Михайлова Л.М. Дитяча субкультура в реаліях українського суспільства: педагогічний погляд на проблему/ Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал. 2017. № 1(46). С.12-16. https://drive.google.com/file/d/0B98h7Rf4z6DadDVrU1pCbGFnbDQ/view
  20. Михайлова Л.М. Сутність поняття «гармонійно розвинена особистість» у вимірах синергетики/ Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції «Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах». 24-25 березня 2017 р. м.Дніпро. Ч.ІІ/Наук. ред.. О.Ю. Висоцький. Дніпропетровськ: СПД «Охотнік». 2017.282с. С.133-135.
  21. Михайлова Л.М. Гра та її роль у гармонійному розвитку дошкільника/ Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 15-22 травня 2017 р.,) м.Запоріжжя, Україна. https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHMGcySjlfV1MtR0k/view
  22. Михайлова Л.М. Місце гри в життєдіяльності дитини молодшого дошкільного віку: психолого-педагогічний аспект/ Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2017–2018 навчальному році: метод. рекомендації: у 3-х ч. / За загальною редакцією О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова. Ч.ІІІ. Дошкільна освіта. Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2017.
  23. Михайлова Л. М., Шульга Л. М. Реалізація технологічного підходу в розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Development and modernization of social sciences: experience of Poland and prospects of Ukraine: Collective monograph. Vol. 2. Lublin: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2017. 348 p.Р.224-241.
  24. Михайлова Л. М., Шульга Л. М. Технологія розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання/ Молодий вчений. 2017
  25. Михайлова Л. М. Естетично ціннісний розвиток особистості в навчально-виховному просторі закладу освіти:теорія і практика: наук.-метод. посіб. для керівників шкіл, педагогів, студ. пед. спец. / автор-уклад. Л. М. Михайлова. — Харків: Видавництво «Точка», 2018. — 248 с.
  26. Михайлова Л. М. Нові підходи до управління освітнім закладом в умовах реформування освіти / Л. Михайлова, В. Стасюк, Л. Савенко // Інформ.-метод. посібник для керівників закладів загальної середньої освіти. 2018. 124 с. 
  27. Нові підходи до управління освітнім закладом в умовах реформування освіти : методичний посібник для керівників закладів загальної середньої освіти / уклад. : Л. М. Михайлова, Л. М. Савенко, В. С. Стасюк. Харків : «Друкарня Мадрид», 2018. 98 с.
  28. Словник термінів сучасної освіти / Уклад.: Л. М. Михайлова, О. В. Пагава, О. В. Проніна. Сєвєродонецьк, 2018. 129 с.
  29. Духовно-моральне виховання особистості : теорія та практика : науково-методичний посібник / за заг. ред. канд. пед. наук, доцента Л. М. Михайлової. Харків : «Друкарня Мадрид», 2019. 250 с.