26 грудня 2017 року в Лисичанській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 6 у рамках дослідно-експериментальної роботи відбувся обласний воркшоп (семінар) для керівників освітніх закладів «Використання веб-сайтів в освітній діяльності».
Учасників семінару привітали головний спеціаліст відділу освіти Лисичанської міської ради Людмила Бондаренко, завідувач КУ «Лисичанський методичний центр» Євгенія Карпова, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання, кандидат педагогічних наук Олена Буряк. У роботі воркшопу також узяли участь старший викладач кафедри природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання Луганського інституту післядипломної педагогічної освіти Анна Степаненко, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО Валентина Мартинова, методист КУ «Лисичанський методичний центр» Олена Довгопола.
Частина інфообміну розпочалась із виступу директора Лисичанської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 6 Ігоря Коняхіна, який представив здобутки та результати роботи школи як навчально-експериментального закладу регіонального рівня.
Далі учасники об’єднались у групи й продовжили роботу у воркшоп-студіях, на яких завдяки творчій взаємодії розв’язували проблемні питання:
- чи є самоосвіта як компонент інформальної освіти шляхом до підвищення професійної компетентності вчителя;
- які сучасні ІКТ є найбільш ефективними для формування інформаційно-цифрової компетентності педагога;
- як перетворити стрес на один з ресурсів інноваційної діяльності педагога;
- чому сприяє використання веб-сайтів в освітній діяльності.
У рамках практичної частини учасники семінару відвідали воркшоп-майстерні, де навчилися створювати хмари тегів у середовищі Tagul, використовувати власне створену інтерактивну дошку Padlet для спільної роботи вчителя та учнів, працювати з ресурсом Wizer.mi для інтерактивного опитування.
Родзинкою воркшопу став майстер-клас від Ганни Степаненко, старшого викладача кафедри природничо-математичних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО, про використання QR-кодів в освітньому процесі та можливість поділитися враженнями про участь у роботі воркшопу через використання інтерактивної дошки Padlet, на якій розміщені всі матеріали семінару.