Організатор проекту: Українська ініціатива зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку(USAID). 

Координатор:

Хайло Ірина Володимирівна - методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО. 

Загальна інформація

Мета проекту: розвиток критичного мислення, зменшення  вразливості учнів і вчителів до маніпулятивної інформації, опрацювання інструментів для громадських обговорень з питань конфлікту і його впливу.

Форми впровадження:

  1. Навчально-практичні тренінги з метою ознайомлення з педагогічними технологіями «Як спілкуватись ефективно», «Як взяти участь у письмовій дискусії», «Дебати».
  2. Робочі зустрічі учасників проекту з метою розгляду шляхів впровадження педагогічних технологій.
  3. Практичні заняття, на яких представлено принципи роботи методології.
  4. Наставницькі візити до загальноосвітніх навчальних закладів.

Регіони впровадження:  Дніпропетровська, Запорізька, Луганська, Миколаївська, Харківська області.

Цільова група проекту: педагогічні працівники та учні загальноосвітніх навчальних закладів (старша школа).

Перелік навчальних закладів Луганської області для впровадження проекту:

  • Рубіжанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Рубіжанської міської ради Луганської області;
  • Штормівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новоайдарської районної ради Луганської області;
  • комунальний заклад «Петрівська загальноосвітня школа №1  I-III ступенів Станично-Луганського району  Луганської області»;
  • Сєвєродонецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 Сєвєродонецької міської ради Луганської області;
  • Лисичанський багатопрофільний ліцей Лисичанської міської ради Луганської області.

Термін реалізації: 20 вересня 2015 р. – 24 березня  2016 р.

Реалізація проекту: лист  Інституту педагогіки  НАПН України «Про реалізацію проекту «Долаємо прірву: інструменти для об’єднання розділених громад» від 29.09.2015  № 128.

Узагальнені очікувані результати для освітнього сектору Луганської області:

  • Запровадження сучасних інструментів комунікації, які сприяють більшій згуртованості громади шляхом надання вчителям та учням навчальних матеріалів, що стосуються  конфлікту та перехідного етапу.
  • Розвиток комунікативних та емпатичних навичок, що дозволить особі здійснювати міжкультурну взаємодію, співпрацю, виявляти розуміння «іншості» та терпимість у стосунках, мати критичне мислення щодо соціального конфлікту в Україні.