Організатор проекту: Українська ініціатива зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку(USAID).
Координатор:
Хайло Ірина Володимирівна - методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО.
Загальна інформація
Мета проекту: розвиток критичного мислення, зменшення вразливості учнів і вчителів до маніпулятивної інформації, опрацювання інструментів для громадських обговорень з питань конфлікту і його впливу.
Форми впровадження:
- Навчально-практичні тренінги з метою ознайомлення з педагогічними технологіями «Як спілкуватись ефективно», «Як взяти участь у письмовій дискусії», «Дебати».
- Робочі зустрічі учасників проекту з метою розгляду шляхів впровадження педагогічних технологій.
- Практичні заняття, на яких представлено принципи роботи методології.
- Наставницькі візити до загальноосвітніх навчальних закладів.
Регіони впровадження: Дніпропетровська, Запорізька, Луганська, Миколаївська, Харківська області.
Цільова група проекту: педагогічні працівники та учні загальноосвітніх навчальних закладів (старша школа).
Перелік навчальних закладів Луганської області для впровадження проекту:
- Рубіжанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Рубіжанської міської ради Луганської області;
- Штормівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Новоайдарської районної ради Луганської області;
- комунальний заклад «Петрівська загальноосвітня школа №1 I-III ступенів Станично-Луганського району Луганської області»;
- Сєвєродонецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 Сєвєродонецької міської ради Луганської області;
- Лисичанський багатопрофільний ліцей Лисичанської міської ради Луганської області.
Термін реалізації: 20 вересня 2015 р. – 24 березня 2016 р.
Реалізація проекту: лист Інституту педагогіки НАПН України «Про реалізацію проекту «Долаємо прірву: інструменти для об’єднання розділених громад» від 29.09.2015 № 128.
Узагальнені очікувані результати для освітнього сектору Луганської області:
- Запровадження сучасних інструментів комунікації, які сприяють більшій згуртованості громади шляхом надання вчителям та учням навчальних матеріалів, що стосуються конфлікту та перехідного етапу.
- Розвиток комунікативних та емпатичних навичок, що дозволить особі здійснювати міжкультурну взаємодію, співпрацю, виявляти розуміння «іншості» та терпимість у стосунках, мати критичне мислення щодо соціального конфлікту в Україні.