Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання (1)
Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини в контексті Нової української школи
Термін роботи групи: 2018 (IX)-2020 (IX)
Керівник групи:
КОЛОДЯЖНА
Валентина Єгорівна,
методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО
Члени групи:
УМАНСЬКА Тамара Олександрівна
учитель української мови та літератури Кремінської школи-гімназії Кремінської районної ради
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
учитель-методист
педстаж – 23 роки
За 2016–2018 роки вчитель підготувала:
- переможця І-ІІ етапів Усеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук України в секції «Українська література»
- переможця І-ІІ етапів Усеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, у номінації «Література»
- 3 переможці обласного конкурсу «Чому я поважаю професію військового» в номінаціях «Презентація», «Відеосюжет»
- 2 переможці І Всеукраїнського конкурсу учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймося за нове життя», присвяченого Лесі Українці, у номінаціях «Аудіовізуальний твір», «Науково-пошукова робота»
КОНЯХІНА Ганна Олегівна
учитель української мови та літератури, інформатики Лисичанської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 6 Лисичанської міської ради
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
учитель-методист
педстаж – 24 роки
За 2016–2018 роки вчитель підготувала:
- переможця І–ІІІ етапів Усеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури
- переможця І–ІІІ етапів Усеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій
ТРОСТЯНСЬКА Валентина Петрівна
учитель української мови та літератури Старобільської гімназії Старобільської районної ради
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
учитель-методист, нагороджена знаком МОН «Відмінник освіти України»
педстаж – 31 рік
За 2016–2018 роки вчитель підготувала:
- 2 переможці І–ІІІ етапів Усеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури
- 2 переможці І–ІІІ етапів VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка
- переможця І–ІІІ етапів ХVII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
- переможця обласного конкурсу учнівської творчості «Чому я поважаю професію військового»
- переможця обласного конкурсу «Солов’їні далі»
МАРИСНЯК Тетяна Миколаївна
учитель української мови та літератури Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею Сєвєродонецької міської ради
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
учитель-методист
педстаж – 30 років
За 2016–2018 роки вчитель підготувала:
- 3 переможці І–ІІІ етапів Усеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури
- 5 переможців І–ІІІ етапів та переможця ІV етапу XVII–XVIII Міжнародних конкурсів з української мови імені Петра Яцика
- 2 переможці І–ІІІ етапів та переможця ІV етапу XVIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка
- переможця Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Перо Дактиль» у номінації «Поезія»
- переможця обласного творчого інтернет-конкурсу «Солов’їні далі» в номінації «Інтимна лірика»
ІЩИК Катерина Йосипівна
учитель української мови та літератури Старобільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №3 Старобільської районної ради
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
педстаж – 20 років
переможець районного та обласного турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
За 2016–2018 роки вчитель підготувала:
- 2 переможці І – ІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т.Шевченка
- 2 переможці І – ІІ етапів Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика
КРИЖНА Катерина Митрофанівна
учитель української мови та літератури середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 5 міста Сєвєродонецька
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
педстаж – 42 роки
педагогічне кредо «Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, уміння їх плекати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини!»
Репрезентується досвід роботи щодо розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури.
ЖЕРНОВА Ольга Іванівна
учитель української мови та літератури НВК «Новомикільська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ», кваліфікація «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель», педагогічний стаж – 41 рік.
Основна дидактична мета вчителя – забезпечення переносу знань і способів дій у нові умови. Удосконалюючи свою методику викладання фахових предметів, вона активно використовує інтерактивні технології, розробляє посібники, словники, пам’ятки, потрібні учням для виконання завдань на уроках, олімпіадах, конкурсах, МАН, ЗНО.
Уроки мови та літератури будуються за принципом діалогу, полілогу й багаті на імпровізації. Важлива умова при цьому – ціннісно-смислова рівність дорослого й дитини. Для забезпечення ефективності навчання, повноцінності уроку вчитель поєднує репродуктивну й пошукову діяльність.
Постійний творчий пошук нестандартних форм, інноваційних технологій дає можливість педагогу крім ґрунтовної фахової підготовки володіти методикою майстерності. Її педагогічний хист, невичерпна енергія, працездатність, скромність, людяність, принциповість захоплює учнів і колег.
обласний конкурс проектів лідерів шкільного самоврядування дитячої організації «Лугарі» (переможець нагороджений поїздкою до табору «Артек»);
проект Міністерства Великобританії «Соціально-економічне відродження Донбасу. Україна» (робота з молоддю);
Міжнародний проект «Турбота про літніх людей в Україні» (Німеччина);
обласна фольклорна експедиція з презентацією збірки українських народних пісень Слобожанщини «На калині, на малині» та записи виступів фольклорного ансамблю «Новомикільські переспіви» на всеукраїнському телебаченні (конкурс «Фольк-music») та обласному радіо;
стаття «Виховні можливості родинно-побутових пісень» (альманах «Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції». Луганськ, «ЛНУ ім. Тараса Шевченка», 2012);
Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот» (бронзовий сертифікат, 2015);
обласний конкурс «Чому я поважаю професію військового», номінація «Нарис до стіннівки» (переможець нагороджений тижневою поїздкою до Києва, 2015).
Працюючи з обдарованими дітьми, учитель обирає групові й індивідуальні форми роботи. З 2006 року очолює шкільний прес-центр «Чорнобривці», статті якого систематично друкуються в районній газеті «Кремінщина». Жернова Ольга Іванівна – керівник вокального дитячого ансамблю «Візерунки», переможця та дипломанта районних, обласних і міжнародних конкурсів.
За плідну діяльність щодо духовного відродження, збереження й розвитку української мови, ефективну науково-дослідницьку діяльність та роботу з молоддю нагороджена грамотами управління освіти й науки обласної та районної державних адміністрацій.
Державні та відомчі нагороди:
Орден княгині Ольги, 2002 рік;
Почесна Грамота Міністерства освіти і науки України (за значний особистий внесок у розвиток освіти регіону та успіхи в навчанні й вихованні підростаючого покоління, 2008 рік).
Основні питання для розгляду та виконання
1. Вивчення та аналіз прогресивного педагогічного досвіду щодо розвитку індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини в процесі формування уміння вчитися
2. Визначення сучасних стратегій, що надають можливість ефективніше доносити до учнів навчальний матеріал, сприяють розвитку креативності,цілісного мислення. обдарованості.
3. Використання педагогічних технологій щодо підготовки учнів до участі в інтелектуальних змаганнях
Кінцевий результат роботи творчої групи
Підготовка до друку статей, методичних рекомендацій із розробками заходів щодо розвитку творчих здібностей особистості , створення банку завдань творчого характеру.