Взаємодія сім’ї й школи у процесі формування свідомої громадянської позиції дітей та учнівської
Термін роботи творчої групи:2018 (III)-2019 (X)
Керівник групи:
ЛАЗАРЄВА
Світлана Вікторівна
методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри управління освіти ЛОІППО
Члени групи:
СУХАРЕВСЬКА
Інна Євгенієвна
директор Кудряшівської загальноосвітньої школи I-II ступенів Кремінської районної ради
ДЕМЧУК
Світлана Вікторівна
заступник директора з навчально-виховної роботи середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 м. Сєвєродонецька Луганської області
ШИНЯЄВА
Олена Миколаївна
класний керівник середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14 м. Сєвєродонецька Луганської області
Основні питання для розгляду та виконання
1. Розробка діагностичного інструментарію, необхідного для вивчення стану взаємодії родини та школи у процесі формування в дітей та учнівської молоді свідомої громадянської позиції.
2. Вивчення прогресивного досвіду взаємодії родини та школи у процесі формування свідомої громадянської позиції особистості.
3. Визначення ефективних форм і методів взаємодії сім’ї та школи щодо формування свідомої громадянської позиції особистості у роботі заступників директорів з виховної роботи
Кінцевий результат роботи творчої групи
Підготовка до друку методичних рекомендацій щодо взаємодії родини та школи у процесі формування в дітей та учнівської молоді свідомої громадянської позиції