Взаємодія  сім’ї й школи у процесі формування свідомої громадянської позиції дітей та учнівської

Термін роботи творчої групи: 2018 (III)-2019 (X)

Керівник групи:  

 

ЛАЗАРЄВА

Світлана Вікторівна

методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри управління освіти ЛОІППО

 

Члени групи:

СУХАРЕВСЬКА

Інна Євгенієвна

директор Кудряшівської загальноосвітньої школи I-II ступенів Кремінської районної ради

ДЕМЧУК

Світлана Вікторівна

заступник директора з навчально-виховної роботи середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 м. Сєвєродонецька Луганської області

ШИНЯЄВА

Олена Миколаївна 

 класний керівник середньої загальноосвітньої   школи   І-ІІІ  ступенів № 14 м. Сєвєродонецька Луганської області

Основні питання для розгляду та виконання

 

1. Розробка діагностичного інструментарію, необхідного для вивчення стану взаємодії родини та школи у процесі  формування в дітей та учнівської молоді свідомої громадянської позиції.

2. Вивчення прогресивного досвіду взаємодії родини та школи у процесі  формування свідомої громадянської позиції особистості.

 3. Визначення ефективних форм і методів взаємодії сім’ї  та школи щодо формування свідомої громадянської позиції особистості у роботі заступників директорів з виховної роботи

Кінцевий результат роботи творчої групи

 

Підготовка до друку методичних рекомендацій щодо взаємодії родини та школи у процесі  формування в дітей та учнівської молоді свідомої громадянської позиції