21–23 грудня 2021 року відбувся триденний тренінг з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Луганської області.
Тренінг провела Світлана Лазарєва, сертифікований тренер, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО. Захід проводився з метою розвитку професійної компетентності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти щодо організації та здійснення національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку в умовах суспільно-політичних викликів.
21 грудня під час інтерактивної лекції «Патріотизм як суспільна та особистісна цінність» освітяни розглянули проблему патріотизму в сучасному розумінні, визначили поняття «патріотизм» та його складники, зосередили увагу на життєвих цінностях особистості взагалі й на особистих цінностях зокрема.
у групах педагоги опрацювали «Стратегію національно-патріотичного виховання» (2020–2025 роки).
Ознайомилися з проєктами комплексної програми та Концепції національно-патріотичного виховання громадян України й формування української політичної нації, які запропонувала громадська організація «Бойове Братерство України».
22 грудня педагоги визначили риси характеру та якості, які притаманні патріоту. Кожен учасник тренінгу репрезентував своє патріотичне кредо та власноруч створений «Портрет людини-патріота».
Тему «Сучасні підходи та методи в національно-патріотичному вихованні» опрацьовували протягом другої та третьої зустрічі. Різноманітні й цікаві «Патріотичні кросворди» створили педагоги, використовуючи для цього кластерний метод. Вправа «Діалог» допомогла відпрацювати наративний метод. Змістовний матеріал запропоновано педагогам до рефлексивно-експліцитного методу та методу особистісної репрезентації.
23 грудня педагоги визначили нові акценти національно-патріотичного виховання, написали «Лист до байдужого», ознайомились із темою «Аргументація в національно-патріотичному вихованні».
У межах теми «Суспільна солідарність і партнерство в національно-патріотичному вихованні» визначили потенційних партнерів та особливості партнерської взаємодії в процесі формування патріотизму. Друга половина зустрічі була присвячена темі «Виклики й загрози в національно-патріотичному вихованні». Педагоги розробили рекомендації, як протидіяти маніпуляції та пропаганді.
Тренінг пройшов у жвавій та доброзичливій атмосфері.