«Створюємо світ, зручний для всіх» – під таким гаслом 07 лютого 2019 року у  Києві відбувся саміт з Універсального дизайну, організований у межах програми «Сприяння інтеграційній політиці та послугам для людей з інвалідністю в Україні», яка впроваджується Програмою розвитку ООН (ПРООН) разом з Міжнародною  організацією праці  (МОП)  та  Всесвітньою  організацією  охорони  здоров’я  (ВООЗ) за підтримки Національної асамблеї людей з інвалідністю України.

07 лютого 2019 року у закладі дошкільної освіти № 6 «Яблучко» м. Рубіжного продовжився  семінар-тренінг для трьох дошкільних закладів освіти, які долучились до проекту «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище в дитячих садках Донецької і Луганської областей». Тренерами виступили методисти кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Наталія Чумак і Любов Галенко.

З 06 лютого 2019 року у закладі дошкільної освіти № 9 «Дельфін» м. Рубіжного розпочались семінари-тренінги для трьох дошкільних закладів освіти, які долучились до проекту «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище в дитячих садках Донецької і Луганської областей». Тренерами виступили методисти кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Наталія Чумак і Любов Галенко.

25 січня 2019 року в  Києві в Українському домі  відбулась Усеукраїнська звітна нарада з інклюзивної освіти, яку організував Фонд Порошенка. Захід відкрила дружина Президента України, голова Фонду Порошенка пані Марина Порошенко. З вітальним словом до присутніх звернувся Президент України Петро Порошенко. Участь у нараді взяли члени уряду, парламенту, голови областей, освітяни, батьки та діти з особливими освітніми потребами, а також громадські організації з усіх регіонів України.  

15‒16 січня 2019 року в готельному комплексі «Мир» (м. Сєвєродонецьк) проходив семінар-тренінг «Створюємо інклюзивне освітнє середовище в закладах загальної середньої освіти в межах реалізації проекту «Безпечна і дружня до дітей школа».

Мета тренінгу: підготувати команди закладів освіти для проведення двох тренінгових сесій з питань інклюзивної освіти; оговорити з учасниками роль закладу освіти в підтримці дітей та їхніх сімей; розвинути спроможності учасників щодо організації інклюзивного освітнього середовища.