Концепція нової української школи ухвалена рішенням колегії МОН 27.10.2016.

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич зазначала, що важливо дати кожній дитині доступ до якісної освіти. Пріоритетним завданням України є побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, незалежно від її здібностей, має право на успіх у житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта.

Реформа орієнтована на те, щоб зробити випускника конкурентоздатним у 21-му столітті – випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, спроможного змінювати навколишній світ та вчитись упродовж життя.

Формула «Нової української школи» складається з 8 базових компонентів:

  • нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві;
  • педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками;
  • умотивованого вчителя, який має свободу творчості й розвивається професійно;
  • орієнтації на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм;
  • наскрізного процесу виховання, який формує цінності;
  • нової структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя;
  • децентралізації та ефективного управління, що надасть школі реальну автономію;
  • справедливого розподілу публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.


ЗАВАНТАЖИТИ КОНЦЕПЦІЮ.