9 вересня на базі Біловодської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів відбувся семінар-тренінг «Практична медіаграмотність освітян». Усі 22 учасники заходу – директори ЗНЗ та завідувачі ДНЗ Біловодського району – зацікавилися темою, запропонованою старшим викладачем кафедри управління освітою ЛОІППО Оленою Бурім.

І це не дивно, адже в умовах пропагандистсько-психологічної війни українське суспільство потребує розширення доступу до навичок формування медійної та інформаційної грамотності. Їх набуття, як і навичок, пов’язаних із роботою в інформаційному та медійному просторі, стають життєво необхідними. Без вміння інтерпретувати, аналізувати та оцінювати медіамеседжі, розуміти їхню суть, адресну спрямованість та мету, дуже легко стати мішенню маніпуляцій та дезінформації, втратити свою критичну автономність, і як слідство –  втратити себе, як особистість. Саме ці питання були ключовими на тренінгу, і під час роботи на ньому керівники освітніх закладів Біловодщини вдосконалили свої навички з усвідомленого медіаспоживання, визначення пропаганди в сучасному медіапросторі та вміння протистояти маніпуляціям.

Семінар-тренінг став першим кроком на початку спільної діяльності кафедри управління освітою ЛОІППО та колективу педагогів Біловодського району на чолі із завідуючою методичним кабінетом районного відділу освіти Л. М. Супрун щодо поширення знань з медіаграмотності серед учителів, батьків та учнів. І вже є певний результат: наступного місяця до числа учасників регіонального експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес приєднається Біловодська гімназія. Організаційні питання щодо науково-практичної експериментально-дослідницької роботи закладу з найактуальнішої проблеми сьогодення було обговорено 10 вересня під час зустрічі адміністрації гімназії з О. В. Бурім. «Гімназія як заклад нового типу повинна крокувати в ногу з освітніми змінами нового часу, – наголосила Г. Г. Голеніщева, заступник директора з навчально-виховної роботи Біловодської гімназії. – Олена Василівна тільки підтвердила актуальність медіаосвіти в сучасній школі. Біловодська гімназія підійшла до того, що експериментальна діяльність закладу допоможе розв’язати низку завдань, а саме: усунення медіанеграмотності дітей старшого шкільного віку, гендерні аспекти медіаграмотності, формування медіакультури та медіагігієни в учнів».

Зустріч пройшла в дружній, теплій атмосфері. Освітяни змогли побачити технології медіаосвіти в дії та розпочати свої кроки у формуванні свідомих медіаосвічених громадян нової України.