З 3 по 5 жовтня 2016 року на базі КВНЗ Київської обласної ради «Академія неперервної освіти» (м. Біла Церква) був проведений триденний усеукраїнський семінар-тренінг для викладачів і методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти нових пілотних регіонів України (Дніпропетровська, Івано-Франківська, Луганська, Львівська, Полтавська, Херсонська області) у рамках реалізації швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU».
Навчання відбувалось у двох групах з компонентів «Керівники шкіл» та «Учителі». Протягом трьох днів учасники семінару-тренінгу обговорювали проблеми розвитку громадянської освіти в сучасній українській школі, працювали з підручниками, розробленими швейцарськими експертами, аналізували базові принципи та ключові завдання освіти демократичного громадянства й освіти прав людини (ОДГ/ОПЛ).
У перший день семінару-тренінгу керівник проекту, професор, співголова центру міжнародних проектів в освіті Цюрихського педагогічного університету, експерт Ради Європи Рольф Голлоб провів майстер-клас «Конфлікт. Що ми робимо, якщо ми не згодні?». Учасники тренінгу ознайомились з європейським інструментарієм подолання конфліктних ситуацій у закладах освіти.Другий день семінару-тренінгу розпочався з роботи в групах. Учасники обговорювали використання формальних і неформальних контекстів у демократичному врядуванні в школі, а також ознайомились із різними технологіями викладання прав людини в школі.
На третій день учасники семінару-тренінгу складали плани дій щодо демократизації школи, а також розробляли «дорожню карту» із запровадження нових прогресивних технологій навчання, які є складовими реформування не тільки теоретичного, а й практичного змісту в освіту. Важливого значення набули розробки освітньо-професійних програм і навчально-тематичних планів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників із цієї проблеми. Під час семінару-тренінгу учасники активно обговорювали та вивчали ключові аспекти демократичного врядування в закладах освіти.
Серед них особливу увагу приділили темам демократичної культури, ключовим сферам демократичного врядування в навчальному закладі, механізмам упровадження освіти для розвитку демократії на шкільному та місцевому рівні, формуванню громадянських компетентностей учнів і вчителів, а також розвитку учнівського самоврядування. Особливо жваву дискусію викликала тема синергії влади, громади та школи в розбудові громадянського суспільства й вихованні нового покоління активних громадян України.
Після завершення семінару-тренінгу 60 учасників отримали свідоцтва.