На базі комунального НВК «Рубіжанський ліцей» Рубіжанської міської ради Луганської області 22 березня 2017 року відбувся обласний науково-практичний семінар «Управління загальноосвітнім навчальним закладом на основі здоров’язбережувальних технологій». Привітали учасників семінару Тетяна Ізюмська, науковий керівник експерименту, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО, Любов Замора, завідувач міського методичного кабінету Рубіжанської міської ради, та Людмила Євсєєва, директор КНВК «Рубіжанський ліцей».

Під час теоретичної частини заходу заслухали доповіді Вікторії Матвієнко, заступника директора з НВРКНВК «Рубіжанський ліцей» та Олени Криштопи, учителя української мови та літератури НВРКНВК «Рубіжанський ліцей» про перебіг та результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Управління навчальним закладом на засадах здоров’язбережувальних технологій». Доповідачі ознайомили учасників семінару з метою, завданнями, теоретико-методологічною складовою експерименту, науково-педагогічними принципами, методами дослідження, етапами реалізації та результатами експерименту. Репрезентована інформація, психолого-педагогічна діагностика та моніторинг підтверджують ефективність управління загальноосвітнім навчальним закладом на засадах здоров’язбережувальних технологій. Зокрема рівень психологічного здоров’я учнів за період дослідно-експериментальної діяльності покращився на 20 %.

Усі напрями роботи педагогічного колективу повʼязані між собою й підпорядковані головній меті – формуванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, виховання культури здоровʼя.

Практична частина обласного науково-практичного семінару складалась із представлення практичним психологом, логопедом, учителями початкових класів та вихователем ГПД НВРКНВК «Рубіжанський ліцей» інноваційних технологій, методик, спрямованих на збереження здоров’я дитини. Усі присутні були залучені до інтерактивної взаємодії – малювання манкою, тілесної терапії, та створення «Емблеми здоров’я» за допомогою тісто-пластики.

У заключній частині семінару науковий керівник підбила підсумки репрезентованого досвіду та відмітила позитивні зміни в процесі дослідно-експериментальної діяльності, а саме:

  • покращення умов навчально-виховної роботи комунального навчально-виховного комплексу «Рубіжанський ліцей»;
  • оновлення змісту й технологій підготовки колективу закладу, якісно нового підходу до підвищення рівня професійної майстерності педагогів і результатів їх педагогічної діяльності;
  • розробка нової інноваційної моделі навчально-виховного процесу закладу та системи управління закладом на засадах здоров’язбережувальних технологій;
  • уведення системи моніторингу перебігу та результатів дослідно-експериментальної роботи;
  • стабільне покращення здоров’я учнів як результат дослідно-експериментальної роботи.

Представлений досвід може бути використаний в управлінні загальноосвітнім закладом на засадах здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі.