«Діяльнісний підхід при викладанні курсу «Біологія рослин» – тема засідання творчої групи вчителів біології, яке відбулось 30 травня 2017 року на базі Луганського ОІППО. Керівник – Надія Лисенко, методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО.

Учасниками творчої групи стали Ольга Криворотова, учитель біології Сєвєродонецького навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа - колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія»; Марина Гайдученко, учитель біології середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 м. Сєвєродонецьк Луганської області; Тетяна Зозуля, учитель біології середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 м. Сєвєродонецьк; Ольга Агафонова, учитель біології та географії Сєвєродонецького навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа - колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія».

У ході роботи педагоги обговорювали питання впровадження діяльнісного підходу при викладанні теми «Рослини» курсу «Біологія» в 6 класі, обмінювались досвідом щодо застосування прийомів та методів навчання. Вислухавши думки один одного, зійшлись на думці, що реалізація діяльнісного підходу на уроках біології повинна відбуватись з урахуванням спрямованості інтересів учнів, їх життєвих планів, ціннісних орієнтацій, розуміння сенсу навчання й виховання, особистісного досвіду. Одиницею діяльнісного підходу повинна бути дія, яка складається з мотиваційної, інформаційної, виконавчої та контрольної частин.

Учасники творчої групи проаналізували власні розробки й визначили, що технологічна карта уроків з діяльнісного спрямування повинна включати організаційно-мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, корекційно-рефлесійний етапи, а потужним засобом реалізації діяльнісного підходу на уроках біології є запровадження проектної діяльності та продуктивного навчання.