У Міжнародній зеленій школі в Карпатах у рамках XV сесії (24 липня – 6 серпня) розпочалась нова програма Фонду «Відкрита політика» GREEN STREAM для вчителів сільських шкіл та освітян зі Сходу України.
У рамках цієї програми 25–28 липня 2017 року відбувся тренінг для вчителів сільських шкіл Полтавської, Івано-Франківської областей, а також педагогів з Краматорська, Житомира та Києва на тему «GREEN STREAM: формування в місцевих громадах команд для впровадження дистанційної освіти та робототехніки в школах» у зеленому просторі українських Карпат.
Протягом тренінгу в зеленому просторі Карпат пройшли майстер-класи «Етномайстерня», «Виготовлення сирних коників». Жива музика, гуцульські танці згуртували велику родину освітян з Луганщини, Івано-Франківська, Донеччини, Полтавщини, Києва та Житомира. Останній карпатський вечір учасники зустріли в поетичній вітальні, до якої гостинно запросив Кирило Линдюк, колишній директор Ставницькой школи.
Згідно з програмою тренінгу вчителі навчились проектному менеджменту для освітніх закладів, грантовій підтримці освітніх проектів, методам організації гуртка робототехніки в школі, розібрали фінансові інструменти ЄС та правила написання проектних заявок, познайомились з особливостями роботи з навчальними комплектами робототехніки LEGO MINDSTORMS Education EV3.
Модератором секції впровадження дистанційної освіти стала Анна Степаненко, старший викладач Луганського ОІППО. Протягом двох днів учителі шкіл з різних регіонів України на базі Космацької загальноосвітньої школ І-ІІІ ступенів обговорювали питання створення ідеального дистанційного курсу, розглянули різні Інтернет-технології та Інтернет-платформи для розробки дистанційних курсів, безкоштовні інструменти корпорацій Microsoft та Google для впровадження дистанційної освіти, розробили навчальні блоги Google для створення дистанційного курсу та дізнались про інструменти для створення інтерактивного контенту для заповнення дистанційного курсу: LearningApps, Рadlet, Thinglink, Calameo. Наприкінці оглянули можливості платформи Moodle для впровадження дистанційного навчання.