У рамках реалізації дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти відбулись науково-методичні консультації вчителів пілотних класів Лиманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Старобільської районної ради Луганської області, Сєвєродонецького навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради Луганської області, Сватівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Сватівської районної ради Луганської області та Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 Попаснянської районної ради Луганської області з координатором експерименту Наталією Стрельцовою, методистом ЛОІППО, та тренером-наставником, доцентом Наталією Ларіоновою.
Предметом консультацій стали нагальні питання організації інноваційного освітнього середовища, упровадження інтегрованого навчання, використання формувального оцінювання, формування партнерської взаємодії вчителів, учнів і батьків.
Усі вчителі продемонстрували впевнене впровадження змісту реформи початкової школи в цілому й особисті досягнення в цьому процесі:
- Олена Мащенко, Ольга Удовіка (Лиманська ЗОШ) – максимально зручне для дитини розвивальне предметне середовище;
- Ірина Пʼятковська, Інна Кулачко (Сєвєродонецький НВК) – інтерактивні методи формування емоційного інтелекту учнів;
- Інесса Бондарєва, Лариса Кісельова (Сватівська ЗОШ № 8) – органічне сполучення максимально сприятливого психологічного клімату та інноваційних освітніх технологій;
- Галина Ковальова, Тетяна Логінова (Попаснянська багатопрофільна гімназія № 25) – активне використання ігрових освітніх технологій.
Підсумовуючи результати моніторингового спостереження освітнього процесу в експериментальних класах регіональний координатор експерименту Наталія Стрельцова та тренер-наставник Наталія Ларіонова зауважили, що вже є перші позитивні результати – це вмотивованість, готовність педагогів до експериментів та впровадження інноваційних підходів в освітній процес початкової школи, а також усміхнені, радісні обличчя першачків та впевнена демонстрація здобутих ними знань, умінь, навичок, способів взаємодії в новій для них діяльності – навчальній.