Продовжується Проект ЮНІСЕФ «Навчання життєвим навичкам і надання психосоціальної підтримки дітям та підліткам, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні». Мета проекту полягає в наданні підтримки Міністерству освіти і науки в забезпеченні розвитку життєвих навичок у дітей та підлітків, які найбільше постраждали внаслідок конфлікту в Україні, необхідних їм для мирного життя в приймаючих та місцевих громадах у місцях колишнього проживання, а також психосоціальної підтримки для підвищення їхньої стійкості. ЮНІСЕФ співпрацює з двома винятковими партнерами з реалізації: Дитячим фондом «Здоров’я через освіту» в рамках компонента «Навчання життєвим навичкам» та Національним університетом «Києво-Могилянська академія» в рамках компонента «Психосоціальна підтримка».

Учителі, тренери, психологи та співробітники Міністерства висловили свої думки щодо великої необхідності географічного розширення діяльності в рамках «Навчання життєвим навичкам» та «Психосоціальна підтримка» в східних областях та приділення більшої уваги громадам, які розташовані поблизу лінії зіткнення та в неконтрольованих Урядом районах. Більшість висловила думку про те, що така діяльність необхідна на всій території країни.

Незважаючи на зазначені досягнення результати дослідження показали, що лише деякі шкільні психологи та вчителі в п’ятнадцятикілометровій зоні близько лінії зіткнення в східній частині України були охоплені проектом.

Продовження Проекту спрямоване на підвищення рівня знань і практичних навичок педагогічних працівників і зменшення рівня стресу учнів загальноосвітніх навчальних закладів, що знаходяться в п’ятикілометровій зоні від лінії зіткнення в Луганській області.

Також Проект має на меті навчання дітей і підлітків життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), які сприяють соціальній злагодженості, полегшенню адаптації до нових життєвих обставин, відновленню психологічної рівноваги, розбудові здорових стосунків тощо. Прикладом таких життєвих навичок є позитивна самооцінка, ефективне спілкування, співчуття, попередження та розв’язування конфліктів, протистояння негативним соціальним впливам, самоконтроль, керування стресами, мотивації успіху, аналіз проблем і прийняття виважених рішень, критичне і творче мислення, активна громадська позиція тощо.

У жовтні 2017 року заплановане проведення 5 навчальних тренінгів за двома компонентами «Навчання життєвим навичкам» та «Психосоціальна підтримка» для 125 освітян 29 навчальних закладів (визначених ЮНІСЕФ) Луганської області.

У жовтні 2017 року згідно з планом проектних заходів проведені 5 навчальних тренінгів за двома компонентами «Навчання життєвим навичкам» та «Психосоціальна підтримка» для 107 освітян (заступників директорів з виховної роботи, учителів предмета «Основи здоров’я», практичних психологів, соціальних педагогів) 29 навчальних закладів (визначених ЮНІСЕФ) Луганської області. В основу методології покладені інтерактивні методи навчання, які базуються на залученні й співпраці, через що процес викладання є енергійним, цікавим і продуктивним. Учасники отримали сертифікати та навчально-методичні матеріали для вчителів та учнів.

До кінця січня 2018 року в Луганській області буде здійснене навчання понад 499 педагогів, заступників керівників з виховної роботи та психологів зі 116 навчальних закладів.