24 жовтня 2017 року в м. Києві відбувся міжнародний семінар «Нова українська школа – нові підходи до навчання і викладання». Луганщину на цьому семінарі представляла група «агентів змін» у складі Наталії Стрельцової, регіонального координатора Всеукраїнського дослідно-експериментального проекту «Розроблення навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти»; Наталії Ларіонової, регіонального тренера-наставника проекту, та делегації пілотних шкіл – учасників усеукраїнського експерименту: Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. (Надія Проказа, Лариса Слюсарева, Олена Мащенко, Ольга Удовіка); Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 (Анатолій Гупал, Тетяна Петренко, Ковальова Галина, Логінова Тетяна); Сватівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 (Тетяна Королько, Тетяна Пронько, Інесса Бондарєва, Лариса Кісельова); Сєвєродонецького навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету Києво-Могилянська академія» (Людмила Свергунова, Наталія Солодка, Інна Кулачко, Ірина Пʼятковська).
Учасники семінару обговорили успіхи й досягнення, проблеми й перспективи подальшої роботи з упровадження проекту Державного стандарту початкової освіти, мали змогу поставити питання й висунути пропозиції міністру освіти і науки Лілії Гриневич та її заступнику Павлу Хобзею.
У рамках роботи 13 профільних груп (2 – для тренерів; 3 – для керівників пілотних шкіл; 3 – для їх заступників та 5 – для вчителів експериментальних початкових класів) обговорювалися питання зворотного зв’язку (що спрацювало у використанні нових підходів до організації освітнього процесу в початковій школі, якими були виклики в упровадженні/підтримці впровадження проекту Державного стандарту початкової освіти, якими є потреби в дидактичному забезпеченні інноваційного освітнього процесу, у додатковій підготовці учителів та керівників шкіл, як повинна змінитися система управління освітою на різних її рівнях) та перспектив подальшої роботи з розбудови Нової початкової школи (нова культура школи, організація інтегрованого, проектного, кооперативного навчання, оцінювання навчальних досягнень учнів на засадах компетентнісного підходу, менеджмент класу в умовах кооперативного навчання тощо).
Узагальнення роботи профільних груп дозволило об’єктивно й неупереджено підвести результати першого етапу моніторингу всеукраїнського експерименту та оцінити їх як безумовно позитивні.