У межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти», відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2017 рік 21 грудня на базі Сватівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 8 Сватівської районної ради Луганської області відбувся обласний науково-практичний семінар «Нові підходи в навчанні першокласників в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти». Учасниками заходу стали методисти районних методичних кабінетів (центрів) та вчителі початкових класів пілотних шкіл – учасників усеукраїнського експерименту.
У роботі семінару також узяли участь Наталія Стрельцова, регіональний координатор усеукраїнського експерименту, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, Наталія Ларіонова, доцент кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук, Оксана Рачок, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО.
Форматом семінару було передбачено перегляд уроку в 1 класі інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та проведення майстер-класу «Ранкова зустріч» (учитель Інесса Бондарєва). Педагог показала високий рівень володіння новими технологіями навчання, а першокласники із задоволенням демонстрували присутнім свої знання та вміння, дарували позитивні емоції.
Учитель Лиманської ЗОШ І–IІІ ступенів Старобільської районної ради Луганської області Ольга Удовіка розкрила питання розвитку критичного мислення в учнів початкових класів. Оксана Рачок, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, провела з присутніми заняття з елементами тренінгу на тему «Виявлення психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності».
Підбиваючи підсумки, учасники семінару наголосили на тому, що в умовах реформування початкової освіти кожному педагогу необхідно бути готовим до змін та впровадження в практику нових підходів до навчання. Саме готовність учителів до інноваційної діяльності стане запорукою успіху Нової української школи.