Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 27 лютого 2018 року на базі Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 відбувся обласний семінар «Педагогіка партнерства як новий формат освітнього процесу» для педагогічних працівників початкової школи.

Семінар відкрила Наталія Стрельцова, методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, яка визначила актуальність, мету й завдання заходу.

З вітальним словом до учасників звернулися директор гімназії Анатолій Гупал та директор Попаснянського районного методичного центру Олена Лагутіна.

Знайомство учасників відбулося у форматі «Ранкової зустрічі» – присутні представляли себе й уплітали стрічку своїх очікувань від заходу в спільний «віночок сподівань».

Насичена програма семінару включала питання сутності, принципів та механізмів упровадження педагогіки партнерства (Олена Кулікова, методист з початкової освіти Попаснянського РМЦ), практичний аспект її впровадження (Тетяна Петренко, заступник з НВР ПБГ №25), майстер-класи з організації освітнього процесу на засадах партнерства (учителі експериментальних класів БПГ № 25 Галина Ковальова і Тетяна Логінова), використання арт-терапевтичних практик партнерської взаємодії між учнем, учителем, батьками (Олена Лізанець, психолог ПРМЦ), тематичну дискусію «Педагогіка партнерства як етичний концепт  Нової української школи» (модератори – Наталія Стрельцова, методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, і Наталія Ларіонова, доцент кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент).

Учасники семінару відзначили, що найбільш переконливим аргументом дієвості й ефективності педагогіки партнерства стали першокласники – учасники майстер-класів, які продемонстрували природну поведінку, уміння звʼязно, з використанням багатого лексичного запасу, висловлювати свою думку, аргументувати її, дослухатися до позицій інших, взаємодіяти в парах і групах (навіть читати дуетом один текст!), толерантність і креативність.

Захід пройшов цікаво, плідно, дав можливість познайомитися з досвідом роботи колег і взяти для себе багато нового й корисного для впровадження педагогіки партнерства в освітній процес початкової школи.