Стратегія подолання стресових станів учасниками навчально-виховного процесу : науково-методичний посібник / О. В. Пагава, С. О. Гарькавець, В. Є. Харченко, О. Л. Рачок. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 124 с. 

У науково-методичному посібнику подається виклад теоретико-методологічного аналізу до вивчення проблеми стресу та стратегії подолання стресових станів учасниками навчально-виховного процесу в сучасних надзвичайних умовах соціальної невизначеності.

Розглядається методологічний аспект проблеми життєстійкості особистості та подолання стресу як важливої складової успішної особистості. Значна увага приділена розгляду необхідності психологічної профілактики стресових станів в освітньому середовищі: формуванню навичок з управління психічним станом, зі зняття емоційної напруги, релаксації, регуляції дихання, управління тонусом, а також отриманню необхідної психологічної допомоги учасниками навчально-виховного процесу. Посібник адресовано широкому колу фахівців, залучених до надання психологічної допомоги населенню в подоланні стресових станів у сучасних надзвичайних умовах.