27 квітня 2018 року на базі Лиманської ЗОШ І—ІІІ ст. Старобільського району відбувся обласний науково-практичний семінар «Формувальне оцінювання в системі контролю навчальних досягнень  учнів  початкової школи», девізом якого  були слова  Г. Наузе і П. Каверні «Ключова місія формувального оцінювання — допомога учню у навчанні». Перед організаторами стояло завдання поглибити знання учасників семінару  щодо технік формувального оцінювання, які використовуються педагогами для  вимірювання  навчальних досягнень учнів на конкретний момент на  даному етапі.

У роботі семінару брала участь група представників Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у складі Наталії Ларіонової, доцента кафедри педагогіки і психології, кандидата педагогічних наук, Наталії Стрельцової, Наталії Столбун і Оксани Рачок, методистів кафедри педагогіки та психології, учителів шкіл і методистів методичних установ мм. Сєвєродонецька, Лисичанська, Рубіжного, Біловодського, Білокуракинського Міловського, Новоайдарського, Новопсковського, Сватівського, Троїцького районів і Чмирівської ОТГ, які переймаються проблемами  Нової української школи.

Відкрила семінар методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО Наталія Стрельцова, яка  розкрила мету і поставила завдання перед учасниками обласного семінару.

Директор Лиманської ЗОШ Надія Проказа ознайомила учасників заходу з візитною карткою освітнього закладу, який вона очолює 3 роки.

Питання  формувального оцінювання  як ключового чинника  якісної освіти в Новій українській школі окреслила заступник директора  з навчально-виховної роботи Лиманської ЗОШ Лариса Слюсарева.

Потім  учасники семінару  спостерігали, як  учителі 1—А і 1—Б класів Олена Мащенко та Ольга Удовіка на практиці запроваджують різні техніки формувального оцінювання на інтегрованому  курсі «Я досліджую світ».

Після проведення уроків присутні стали учасниками методичного аукціону, який провела завідувач Старобільського РМК Наталія Сопільник. У цікавій формі розглянули майже усі техніки формувального оцінювання з метою розширення діапазону  інструментарію,  який використовується  педагогами для вимірювання  навчальних досягнень  учнів. Педагоги, які брали участь у методичному аукціоні, прийшли  до висновку, що  формувальне оцінювання — це механізм збору  інформації вчителем про навчальні досягнення кожного учня. Зібравши  потрібну інформацію, педагог міняє форми, методи, прийоми роботи аби надати можливість кожному учневі  здобути  максимально можливі  результати. Ось у  цьому й полягає цінність  формувального оцінювання.

А потім була рефлексія, яка лежить в основі формувального оцінювання. Кожен педагог поділився з колегами про те, що нового він дізнався на семінарі,  чому навчився, що виявилося цікавим для нього і що найбільше сподобалося.

Підбила підсумок обласного методичного заходу в Лиманській ЗОШ І—ІІІ ст. доцент кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук  Наталія Ларіонова. Вона наголосила на тому, що кожна із технік формувального оцінювання є цінною сама по собі, бо кожна із них працює на успіх учня. Окрім того, доцент побажала колективу  Лиманської ЗОШ успішного продовження участі у Всеукраїнському проекті щодо впровадження Нової української школи, а усім учасникам семінару енергії, творчості і  натхненної праці на освітянській ниві Луганщини.