У період з 04 по 08 червня 2018 року в Луганській області проходила ІІІ підсумкова очна сесія для педагогічних працівників початкової школи (I група), у рамках якої тренери опрацювали з педагогами такі модулі: «Інтеграція: тематичний та діяльнісний підхід», «Особливості викладання навчальних предметів «Я досліджую світ», «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів», «Основні аспекти процесу оцінювання», «Основи інклюзивної освіти», «Гра по- новому, навчання по-іншому».

Учителі поглибили знання про інтегроване навчання, розглянули технології навчання, цілі, стратегії розвитку критичного мислення, проаналізували власний досвід застосування прийомів критичного мислення у роботі з молодшими школярами. Педагоги мали можливість практично застосовувати стратегії «Мозкова атака» і «Асоціативний кущ», метод «Кубування», вивчили алгоритми роботи за цими стратегіями. Учасники навчання розглянули найцікавіші кінезіологічні вправи – це фізичні вправи, які здатні поліпшити роботу мозку.

Педагоги продовжували опрацьовувати зміст і методику формувального оцінювання – одного із ключових чинників якісної освіти. Усі дійшли висновку, що навчання й оцінювання – нероздільні процеси; педагогічне оцінювання є одним із найважливіших елементів сучасного навчального процесу.

Тренери розкрили для педагогів основні поняття «інклюзивна освіта» та «діти з особливими освітніми потребами», ознайомили з особливостями організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі, надали практичні поради щодо роботи з учнями з різними функціональними обмеженнями. Працюючи в групах, учителі аналізували риси і вміння педагога, необхідні у роботі з дітьми з особливими потребами. Учителі також познайомились з методикою «Шість цеглинок» з Lego конструктора, дізнались історію її виникнення, долучились до проведення дидактичних ігор та вправ з використання шести цеглинок Lego, які педагогічні працівники зможуть застосовувати в практику роботи з дітьми. Учасники опрацювали дану технологію та отримали велике задоволення від навчання.

Ознайомившись з Державним стандартом більш детально, педагоги змогли окреслити основні проблеми й перспективи впровадження його в закладах освіти. 

Висока інтенсивність групової взаємодії, плідна робота, активність і самостійність учасників, актуальний досвід, виконання індивідуальних і групових вправ дозволили максимально ефективно і злагоджено організувати роботу навчання протягом п’яти днів.

Курси підвищення кваліфікації у Новій українській школі дали змогу всім учителям оволодіти сучасними практиками, технологіями, методиками, формами і методами роботи на засадах інноваційних освітніх підходів.