01 листопада 2018 року в Лисичанській спеціалізованій школі І–ІІІ ступенів № 8 відбувся обласний круглий стіл «Розвиток творчих здібностей, формування предметних компетентностей учнів на уроках соціально-гуманітарного циклу». У роботі заходу взяли участь Ірина Хайло, методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін ЛОІППО, Євгенія Карпова, завідувач КУ «Лисичанський методичний центр», учителі-методисти української мови та літератури, російської мови, історії, правознавства закладів освіти м. Лисичанська, педагоги-філологи м. Сєвєродонецька.
Методист Людмила Савенко в своєму виступі акцентувала увагу на інноваційній діяльності вчителів-методистів міста, їх ролі у багатовекторній системі методичної роботи з педагогами.
Досвід роботи щодо формування предметних компетентностей та творчих здібностей учнів, власні методичні знахідки та розробки репрезентували присутнім:
- Тетяна Кулєшова, учитель історії гімназії («Формування історичних компетентностей учнів шляхом використання ІКТ-технологій»);
- Любов Щербак, учитель української мови і літератури ліцею («Шкільна літературна студія як одна з форм розвитку творчих здібностей та формування активної громадянської позиції учнів»);
- Ольга Касатова, учитель історії КЗЛСШ № 8 («Використання хмарних сервісів та сервісів Web 2.0 як засіб формування інформаційно-цифрової, соціальної та громадянської компетентностей учнів»);
- Ольга Дунаєва, учитель російської мови ліцею («Інтерпретаційний світогляд учнів як результат роботи з обдарованими дітьми»);
- Лариса Лук’янченко, учитель української мови та літератури ЗОШ № 12 («Розвиток творчих здібностей та комунікативної культури учнів на уроках української мови і літератури та в позаурочний час»),
- Тетяна Крижанівська, учитель правознавства ліцею («Діяльнісно-компетентнісний підхід як умова розвитку критичного мислення і творчих здібностей ліцеїстів»).
Учасники круглого столу мали змогу долучитись до кола обміну думок у форматі «відкритого мікрофону», даючи власні «рецепти» формування креативної особистості, узяли участь у педагогічному мозковому штурмі (брейнстормінг) «Шляхи творчої співпраці вчителя та учня».
Підбиваючи підсумки роботи, усі педагоги відзначили цінність і важливість живого професійного спілкування та отримали можливість у онлайн-режимі висловити свої враження від участі в круглому столі, з якими можна ознайомитись за посиланням https://padlet.com/intelvs11/dj9lrhz6vp0e