Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 06 лютого 2019 року відбувся обласний семінар-тренінг «Батьківські збори по-новому» для класних керівників профільних класів закладів загальної середньої освіти Луганської області, організований кафедрою управління освітою.
Мета обласного семінару-тренінгу – удосконалення професійної компетентності класних керівників щодо організації роботи з батьками засобами міжкультурної комунікації в сучасних умовах.
Учасників семінару привітала Світлана Лазарєва, методист кафедри управління освітою ЛОІППО, яка наголосила на необхідності змінювати підходи організації роботи з батьками, застосовуючи сучасні активні форми проведення батьківських зборів. Учасникам семінару-тренінгу репрезентували комплекс навчальних програм наскрізного інтегрованого курсу «Культура добросусідства» для 5–12 класів та програму виховних годин / годин спілкування «Я. Ми. Країна» для 5–12 класів.
Основна ідея програми полягає в тому, щоб допомогти дітям навчитись самим будувати своє життя, мати позитивний світогляд і активну життєву позицію, бути в злагоді із собою та побудувати гармонійні відносини з людьми навколо; бути небайдужими до своєї держави, свого народу; сповідувати демократичні цінності; володіти уміннями здійснювати зважений і раціональний вибір; критично мислити та аналізувати інформацію; активно цікавитись й долучатись до суспільного, політичного та економічного життя громади, краю, країни; цінувати різноманіття; бути гнучкими, готовими до навчання впродовж життя та відповідати на виклики сучасності і світу, що швидко змінюється.
До роботи у семінарі-тренінгу також запросили сертифікованого тренера Ангеліну Вардову, яка ознайомила педагогів з інноваційними методиками проведення батьківських зборів, розповіла як мотивувати батьків до відвідування батьківських зборів та створювати доброзичливу атмосферу спілкування, запропонувала різноманітні тренінгові вправи на різних етапах та фазах батьківських зборів. Як створити правила проведення дискусії, як представити себе та познайомитись з батьками, як дізнатись більше про своїх учнів, як визначити очікування батьків, як підбити підсумки батьківських зборів тощо – класні керівники відпрацювали на практиці