Протягом весняних канікул, а саме з 25 березня по 05 квітня 2019 року (згідно з територіальними графіками),  учителі початкової школи  опановували інноваційні технології викладання в Новій українській школі. У кожному місті та районі області працювали регіональні тренери. Це – потужна команда професіоналів, яка налічує 65 осіб.

Учителі третіх класів готувалися гідно прийняти естафету реформування освіти у 2020/2021 н. р., коли вони навчатимуть учнів перших класів.

Питань виникало чимало:

  • Які вікові особливості мають сучасні першокласники?
  • Які стратегії викладання доречно обрати у першому класі?
  • Що таке формувальне оцінювання?
  • Як обладнати освітнє середовище?
  • Які складові педагогіки партнерства?
  • У чому головна відмінність інтегрованого навчання?

Відповіді шукали разом з тренерами й тренерами-педагогами під час інтерактивних вправ, ігрових та тренінгових завдань. 346 педагогів початкових класів продовжать навчання під час літніх канікул і закріплять отриманні знання вже на практиці в наступному навчальному році.

Разом з ними проходили навчання вчителі перших класів, які впроваджують новий Державний стандарт у поточному році. Це група з 446 педагогів, які поповнюють свої знання за вибірковою частиною Регіональної програми. Теми, які обрали вчителі, виявились дуже актуальними. Тренери отримала позитивний зворотній зв’язок: педагогічні працівники знаходяться у процесі пошуку ефективних форм роботи, налаштовані на підтримку і співпрацю з супервізорами.

За результатами навчання всі учасники отримають відповідні сертифікати (30 год). Більше фото за посиланням...