Протягом весняних канікул, а саме з 25 березня по 05 квітня 2019 року (згідно з територіальними графіками), учителі початкової школи опановували інноваційні технології викладання в Новій українській школі. У кожному місті та районі області працювали регіональні тренери. Це – потужна команда професіоналів, яка налічує 65 осіб.
Учителі третіх класів готувалися гідно прийняти естафету реформування освіти у 2020/2021 н. р., коли вони навчатимуть учнів перших класів.
Питань виникало чимало:
- Які вікові особливості мають сучасні першокласники?
- Які стратегії викладання доречно обрати у першому класі?
- Що таке формувальне оцінювання?
- Як обладнати освітнє середовище?
- Які складові педагогіки партнерства?
- У чому головна відмінність інтегрованого навчання?
Відповіді шукали разом з тренерами й тренерами-педагогами під час інтерактивних вправ, ігрових та тренінгових завдань. 346 педагогів початкових класів продовжать навчання під час літніх канікул і закріплять отриманні знання вже на практиці в наступному навчальному році.
Разом з ними проходили навчання вчителі перших класів, які впроваджують новий Державний стандарт у поточному році. Це група з 446 педагогів, які поповнюють свої знання за вибірковою частиною Регіональної програми. Теми, які обрали вчителі, виявились дуже актуальними. Тренери отримала позитивний зворотній зв’язок: педагогічні працівники знаходяться у процесі пошуку ефективних форм роботи, налаштовані на підтримку і співпрацю з супервізорами.
За результатами навчання всі учасники отримають відповідні сертифікати (30 год). Більше фото за посиланням...