Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 30 травня 2019 року на базі середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів №20 міста Сєвєродонецька відбувся обласний інструктивно-методичний семінар «Технологічна освіта в компетентнісному вимірі завдань Нової української школи» для методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів), відділів освіти ОТГ, керівників методичних об’єднань учителів трудового навчання, учителів трудового навчання.
Модератором заходу виступила методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО Оксана Рачок, яка на початку семінару побажала учасникам плідної роботи та зауважила, що провідною місією технологічної освіти є забезпечення цілісного фізичного, інтелектуального, соціального й духовного розвитку особистості школяра, формування його технологічної культури, виховання внутрішньої потреби й поважного ставлення до праці, підготовка до успішної творчої предметно-перетворювальної діяльності та професійного самовизначення. Вона також наголосила на важливості подальшої співпраці у вирішенні проблем, пов’язаних з діяльністю закладів освіти на шляху реформування галузі.
Про проблеми трудової підготовки учнів у зв’язку з перспективами розвитку технологічної освіти в Україні декларував Віктор Бурдун, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри інженерно-педагогічних дисциплін Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, який окреслив основні завдання технологічної освіти та шляхи їхнього розв’язання в руслі сучасних педагогічних інновацій.
Учасники семінару обговорили наступні питання:
- Оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі їхньої проектно-технологічної діяльності;
- Використання проектної технології як засобу реалізації компетентнісного підходу в ЗЗСО: особливості організації освітнього процесу з трудового навчання за оновленою програмою;
- Fab lab – лабораторії для реалізації творчих ідей учнів;
- Досвід роботи провідних фахівців технологічної освіти у ЗСО регіону.
Учителі закладів загальної середньої освіти репрезентували присутнім досвід використання проектної технології як засобу реалізації компетентнісного підходу (Літовка Є. Ю., Живага Т. О.); упровадження в освітній процес інноваційних освітніх технологій (Попов Є. Л.).
Семінар був продуктивним і пройшов у дружній позитивній атмосфері.