У червні відбувся триденний тренінг з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» для класних керівників закладів загальної середньої освіти Міловського району.
Тренінг проводився з метою розвитку професійної компетентності педагогів щодо організації й здійснення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах суспільно-політичних викликів у закладах освіти.
Тренінг провела сертифікований тренер, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО Світлана Лазарєва.
04 червня під час інтерактивної лекції «Патріотизм як суспільна та особистісна цінність» учасники семінару-тренінгу розглянули проблему патріотизму в сучасному осмисленні, визначили поняття «патріотизм» та його складові, зосередили увагу на життєвих цінностях особистості взагалі й на особистих цінностях зокрема.
У групах педагоги опрацювали «Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки». Переглядаючи документ, учасники тренінгу з’ясували:
- які проблеми актуалізувались у зв'язку з браком уваги до питань національно-патріотичного виховання на державному рівні;
- у чому полягає змістовне наповнення національно-патріотичного виховання;
- за якими напрямами пропонується здійснювати завдання Стратегії;
- що потрібно зробити для ефективної реалізації Стратегії.
05 червня педагогічні працівники опрацьовували тему «Сучасні підходи та методи у національно-патріотичному вихованні», де визначали нові акценти національно-патріотичного виховання. Разом з цим учасники створювали різноманітні «Патріотичні кросворди», використовуючи кластерний метод.
Вправа «Діалог» допомогла відпрацювати наративний метод. Змістовний матеріал був запропонований педагогам до рефлексивно-експліцитного методу та методу особистісної репрезентації. Зустріч завершилась обговоренням теми «Суспільна солідарність і партнерство у національно-патріотичному вихованні», під час якого педагоги окреслювали особливості партнерської взаємодії в процесі формування патріотизму.
06 червня освітяни ознайомились з темою «Аргументація у національно-патріотичному вихованні». Кожен учасник тренінгу аргументував свою патріотичну позицію за допомогою метода «Прес». У групах педагоги написали «Листи до байдужих».
Руханки сприяли активізації учасників, створювали приємну атмосферу та сприяли ефективності в роботі.
Час сплинув непомітно, тренінг пройшов у жвавій і доброзичливій атмосфері.
Після закінчення триденного тренінгу з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» учасники отримали відповідні сертифікати.