У червні відбувся триденний тренінг з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» для класних керівників закладів загальної середньої освіти Міловського району.

Тренінг проводився з метою  розвитку професійної компетентності педагогів щодо організації й здійснення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах суспільно-політичних викликів у закладах освіти.

Тренінг провела сертифікований тренер, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО Світлана Лазарєва.

04 червня під час інтерактивної лекції «Патріотизм як суспільна та особистісна цінність» учасники семінару-тренінгу розглянули проблему патріотизму в сучасному осмисленні, визначили поняття «патріотизм» та його складові, зосередили увагу на життєвих цінностях особистості взагалі й на особистих цінностях зокрема.

У групах педагоги  опрацювали «Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016–2020 роки». Переглядаючи документ, учасники тренінгу з’ясували:

  • які проблеми актуалізувались у зв'язку з браком уваги до питань національно-патріотичного виховання на державному рівні;
  • у чому полягає змістовне наповнення національно-патріотичного виховання;
  • за якими напрямами  пропонується здійснювати завдання Стратегії;
  • що потрібно зробити для ефективної реалізації Стратегії.

05 червня педагогічні працівники опрацьовували тему «Сучасні підходи та методи у національно-патріотичному вихованні», де визначали нові акценти національно-патріотичного виховання. Разом з цим учасники створювали різноманітні «Патріотичні кросворди», використовуючи кластерний метод.

Вправа «Діалог» допомогла відпрацювати наративний метод. Змістовний матеріал був запропонований педагогам до рефлексивно-експліцитного методу та методу особистісної репрезентації. Зустріч завершилась обговоренням теми «Суспільна солідарність і партнерство у національно-патріотичному вихованні», під час якого педагоги окреслювали особливості партнерської взаємодії в процесі формування патріотизму.

06 червня освітяни ознайомились з темою «Аргументація у національно-патріотичному вихованні». Кожен учасник тренінгу аргументував свою патріотичну позицію за допомогою метода «Прес». У групах педагоги написали «Листи до байдужих».

Руханки сприяли активізації учасників, створювали приємну атмосферу та сприяли ефективності в роботі.

Час сплинув непомітно, тренінг  пройшов у жвавій і доброзичливій атмосфері.

Після закінчення триденного тренінгу з національно-патріотичного виховання «Я люблю Україну» учасники отримали відповідні сертифікати.