З 10 по 19 жовтня 2019 року в містах Сєвєродонецьку, Лисичанську та районах Луганської області (Станично-Луганському, Попаснянському. Новоайдарському, Кремінському, Старобільському, Сватівському, Новопсковському) проводились навчальні заняття з підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи в початковій школі закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» за вибірковою частиною (30 академічних годин).
З освітянами працювала регіональна команда тренерів-педагогів, до складу якої ввійшли провідні фахівці Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: директор Ірина Цимбал, заступник директора з наукової роботи Ольга Касьянова, старший викладач кафедри педагогіки та психології Віта Байдик, методисти кафедри управління освітою Ганна Голеніщева й Вікторія Міняйло, методист кафедри педагогіки та психології Наталія Столбун, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Олена Манукян, а також кращі педагогічні працівники регіону.
Навчання проводилось в очній формі шляхом опанування нових знань на тренінгах, інтерактивних лекціях, семінарських заняттях; виконання практичних завдань; самостійного опрацювання учасниками навчально-методичних матеріалів, підготовлених тренерами та тренерами-педагогами; репрезентації власних напрацювань; участі в обговоренні актуальних питань управління закладом освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа».
У межах вибіркового модуля директори та заступники директорів з навчально-виховної роботи в початковій школі вдосконалили професійні компетентності з питань: основні положення нормативно-правових документів, які регламентують діяльність закладів загальної середньої освіти; психологічні основи управлінської діяльності в умовах Нової української школи; здійснення супервізії професійного розвитку педагогічних працівників; організація інклюзивного навчання; документообіг закладу освіти; моніторинг освітньої діяльності в початковій школі.
Активна робота була спрямована на:
‑ удосконалення управлінських компетентностей директорів і заступників директорів з навчально-виховної роботи в початковій школі з питань ефективного управління в умовах НУШ;
‑ формування вмінь застосовувати нормативно-правові акти в галузі освіти під час реалізації освітнього процесу;
‑ удосконалення психологічної компетентності, зокрема з питань запобігання і розв’язання конфліктів усіх рівнів, профілактики емоційного вигорання, створення безпечного освітнього середовища;
‑ сформованість уміння створювати освітнє середовище з урахуванням індивідуальних потреб учнів, зокрема дітей з особливими освітніми потребами;
‑ удосконалення навичок документування управлінських рішень і класифікації документів закладу загальної середньої освіти;
‑ ефективне використання супервізії для професійної підтримки вчителів початкової школи й покращення якості викладання в НУШ;
‑ удосконалення знань щодо організації та проведення моніторингу якості освіти в початковій школі.
Заняття проводились у дружній і теплій атмосфері, освітяни мали змогу активно обмінюватись досвідом, працювати на засадах толерантності та партнерства.
Більше фото за посиланням https://drive.google.com/drive.