Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 21–23 жовтня 2019 року фахівці обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти реалізували проєкт професійного розвитку «Педагог в інклюзивному просторі: траєкторія фахової самоактуалізації».
У заходах узяли участь педагогічні працівники Луганської області.
Під час роботи фахівці центру опрацювали з учасниками проєкту такі питання:
•сутність та основні поняття інклюзивного навчання, офіційні засади інклюзивної освіти в Україні;
•психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами (далі – ООП), принципи взаємодії, завдання й функції членів команди фахівців;
•основні напрями та практика взаємодії команди супроводу й інклюзивно-ресурсного центру;
•диференційоване викладання як педагогічна технологія інклюзивного навчання;
•індивідуалізація освітнього процесу: урахування індивідуальних особливостей дитини;
•індивідуальна програма розвитку дитини з ООП;
•доступність освітнього середовища на уроці;
•батьки як ключові та рівноправні члени команди супроводу дитини з ООП, шляхи співпраці з батьками;
•концептуальна модель використання МКФ-ДП;
•діти з ООП, інвалідністю: етичне спілкування, супровід, допомога.
Освітяни розглянули конкретні ситуації, які виникають у процесі роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, обговорили актуальні проблемні питання, оволоділи теоретичними й практичними навичками роботи в інклюзивному просторі. Педагоги активно працювали в теплій і дружній атмосфері.