Вельмишановний пане Президенте!

Ми, педагогічні та науково-педагогічні працівники Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, звертаємось до Вас із проханням захистити право педагогів на доступ до прогресивної науки і якісної освіти й не допустити руйнування провідної вітчизняної наукової установи – Національної академії педагогічних наук України.

Підставою для нашого звернення до Вас є такі міркування. Луганський ОІППО тісно співпрацює з нижчезазначеними установами Національної академії педагогічних наук України з різноманітних питань, що стосуються реформування та розвитку освіти:

  • ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (участь у роботі науково-методичної ради; проведення наукових досліджень, заходів з метою професійного розвитку педпрацівників; реалізація проєктів з надання освітніх послуг; участь у Всеукраїнському конкурсі наукових, навчальних і методичних праць для системи післядипломної освіти);
  • Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (залучення співробітників інституту до проведення заходів для педагогічних працівників Луганської області);
  • Інститутом проблем виховання НАПН України (залучення співробітників до проведення обласних педагогічних заходів; участь у всеукраїнських конференціях, семінарах, тренінгах з актуальних проблем виховання дітей та учнівської молоді);
  • Інститутом соціальної та політичної психології НАПН України (дослідно-експериментальна робота в закладах загальної середньої освіти Луганської області за темою «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі інтенсивного масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»; організація і проведення спільних заходів – конференцій, семінарів, тренінгів тощо – щодо психолого-педагогічної підтримки учасників освітнього процесу; консультування практичних психологів, соціальних педагогів, директорів шкіл з актуальних психологічних питань);
  • Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (дослідно-експериментальна робота в закладах загальної середньої освіти Луганської області за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)»; реалізація Всеукраїнського проєкту «Хмарні технології в освіті»; участь у масових заходах для педагогічних працівників);

– Інститутом обдарованої дитини НАПН України (участь у міжнародних і всеукраїнських конференціях, круглих столах з актуальних питань виявлення, розвитку й виховання обдарованої молоді України, усеукраїнському конкурсі «Творчий учитель – обдарований учень», репрезентація регіональних досліджень у фаховому журналі інституту «Освіта та розвиток обдарованої особистості»);

  • Українським науково-методичним центром практичної психології та соціальної роботи НАПН України (залучення науковців до проведення спільних заходів щодо вдосконалення роботи педпрацівників психологічної служби й надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу; проведення експериментального дослідження за темою «Науково-методичні засади надання соціально-педагогічної допомоги учасникам освітнього процесу, що опинились у складних життєвих обставинах унаслідок військового конфлікту»).