Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 12 травня 2020 року відбувся обласний круглий стіл в онлайн-форматі «Організація освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти в період карантину: проблеми, пошуки, знахідки» для керівників закладів освіти, методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів), спеціалістів відділів освіти. У заході взяли участь 117 учасників.
Модераторами засідання виступили Лариса Михайлова, в. о. завідувача кафедри управління освітою ЛОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент, та Світлана Скуридіна, методист кафедри управління освітою ЛОІППО.
Педагогів привітала Лариса Михайлова, яка окреслила ключові питання для обговорення. Зосередила увагу слухачів на результатах опитування учасників освітнього процесу України щодо організації навчання в умовах карантину, яке проводилось Державною службою якості освіти України, Світлана Скуридіна.
Про управлінські рішення, документування, перші кроки керівника закладу освіти й алгоритм дій в умовах карантину, виконання ухвалених рішень і планів та деякі виклики онлайн-освіти доповіли Олена Гейко, директор Рубіжанської ЗОШ І–ІІІ ступенів № 3 Рубіжанської міської ради Луганської області, та Лариса Волченко, директор СЗОШ І–ІІІ ступенів № 6 міста Сєвєродонецька Луганської області, кандидат психологічних наук, яка наголосила на необхідності формування в учнів навичок самостійної роботи.
Директор СЗОШ І–ІІІ ступенів № 5 міста Сєвєродонецька Луганської області Ірина Горобинська поділилась досвідом подолання психологічних труднощів, що виникли під час карантину в учителів, дітей і їхніх батьків.
Свій досвід щодо організації дистанційного навчання для учнів основної школи та дітей, які навчаються в інклюзивних класах, представила Марина Мілішкевич, директор КЗ «Лисичанська ЗОШ І–ІІІ ступенів № 13» Лисичанської міської ради Луганської області.
Заступник директора з НВР Ліснополянської ЗОШ І–ІІІ ступенів Марківської районної державної адміністрації Луганської області Тетяна Андрієнко у своєму виступі висвітлила проблеми сільських шкіл, зокрема відсутність у понад 30 % школярів якісного інтернету.
Інші доповідачі поділились досвідом упровадження дистанційного навчання на платформі E-schools.info, особливостями використання електронного журналу, розкрили можливості електронної системи «Моя школа» в налагодженні каналів комунікації між учасниками освітнього процесу.
Представлений досвід викликав позитивні відгуки з боку присутніх. Наприкінці заходу учасники зробили висновок про необхідність оволодіння інструментами дистанційного навчання в сучасних умовах.
Матеріали круглого столу: