Посібник складається з двох частин: Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, Г. І. Савонова, І. Л. Голубенко. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 186 с. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина ІІ. Педагогічні інновації в роботі навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, І. Л. Голубенко, О. В. Савенкова. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 198 с. Завантажити посібник можна за посиланнями: перша частина та друга частина. |
У першій частині науково-методичного посібника представлено досвід роботи експериментальних навчальних закладів регіонального рівня відповідно до програм наукового пошуку. Матеріали розкривають особливості дослідно-експериментальної роботи з перевірки результативності та можливості застосування в практичній діяльності: варіативної складової змісту загальної середньої освіти; систем організації навчально-виховного процесу; інноваційних педагогічних та управлінських моделей, проектів, технологій.
Друга частина науково-методичного посібника підготовлена за матеріалами інноваційної діяльності навчальних закладів регіону. Педагогами відпрацьовується новий зміст навчання й виховання, апробуються нові механізми контролю та оцінки якості освіти, відбувається оновлення форм, методів та технологій навчально-виховної роботи.
Результати багаторічної інноваційної діяльності освітніх закладів регіону представлено в змісті за такими напрямами: управління навчальним закладом, дошкільна освіта, організація навчально-виховного процесу, підвищення професійної компетентності педагога.
Посібник адресовано науковим керівникам, директорам експериментальних навчальних закладів, працівникам методичних служб, педагогам, усім, хто займається дослідно-експериментальною роботою.