Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 26–28 травня та 03–05 червня 2020 року фахівці обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти провели низку онлайн-семінарів у межах проєкту професійного розвитку «Сенсомоторний розвиток. Сенсорна інтеграція. Як підняти свої заняття на новий рівень» для практичних психологів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, педагогів, які працюють в інклюзивному просторі. У заходах узяли участь 72 педагогічних працівники Луганської області.

Під час опрацювання модуля «Феномен сенсорної інтеграції, роль цього процесу в розвитку дитини й особливості функціонування процесу сенсорної інтеграції» освітяни разом з методистом центру Іриною Юдіною розглянули поняття сенсорної інтеграції, види сенсорних систем та їхні властивості, з’ясували, як сенсорні системи людини впливають на процес навчання.

Другий модуль «Визначення труднощів сенсорної інтеграції та допомога дітям з порушенням функціонування сенсорних систем» репрезентувала завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Ольга Коган. Педагоги поглибили знання щодо порушення функціонування сенсорних систем, самостимуляції та її функцій, сенсорного перевантаження, систематизували теорії сенсорного профілю і сенсорної дієти.

Методист центру Олена Манукян опрацювала з педагогами модуль «Створення сенсорно-розвивального середовища в закладі освіти відповідно до потреб дітей з порушеннями сенсомоторного розвитку», надала учасникам практичні поради щодо допомоги дітям з порушеннями функціонування сенсорних систем, звернула особливу увагу на стратегії роботи з небажаною поведінкою, представила алгоритм створення сенсорно-розвивального середовища та кімнати сенсорного розвантаження.

Дякуємо освітянам за плідну співпрацю, жагу до нових знань та бажання підняти свої заняття з дітьми з особливими освітніми потребами на новий рівень.