Тренінг «Медіакомпетентність як складник професіоналізму педагога» відбувся 03 грудня 2020 року в Луганському ОІППО. У заході взяли участь учителі закладів освіти Луганської області. Мета заходу – розвиток медіаграмотності й медіакультури суб’єктів освітнього процесу.
Під час заняття були проаналізовані поняття «гіперінформоване середовище», «цифровий слід», «когнітивні викривлення», «плагіат», «репутація в цифровому світі» та інші. Були розглянуті основні питання: проблема споживання великої кількості інформації та її вплив на особистість; подолання когнітивних викривлень; журналістські стандарти й оцінювання медіаповідомлень; перевірка інформації на достовірність і правдивість; уникання фейків, дезінформації, маніпуляцій у медіа тощо.
В інтерактивній формі учасники мали змогу виконати вправи, націлені на виявлення рівня ефективності інтернет-присутності; подолання когнітивних викривлень; з’ясування репутації в цифровому світі та визначення її впливу на професійну діяльність людини. Також педагоги ознайомились з онлайн-інструментами щодо виявлення плагіату й порушення авторських прав.
Під час підготовки та проведення тренінгу були використані матеріали, надані організаторами міжнародного проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність», який реалізується IREX (Рада наукових досліджень та обмінів) за підтримки Посольств Великої Британії та США, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси.