18 лютого 2021 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбулось засідання обласного круглого столу «Підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів на основі компетентнісного підходу. Державна підсумкова атестація». Мета заходу – представлення результатів експериментальної  діяльності закладів загальної середньої освіти, учасників усеукраїнського експерименту «Розроблення та впровадження навчально-методичного забезпечення в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової освіти». У засіданні круглого столу взяли участь  46 освітян Луганщини.

Модератори заходу, Яна Чернишова й Інна Шахно, методисти кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, запропонували для обговорення такі питання:

  • аналіз   проміжних    результатів  сформованості   ключових  компетентностей учнів 4-х класів;
  • поширення досвіду вчителів пілотних класів;
  • інтерактивне обговорення викликів та набутого досвіду в процесі пілотування Держстандарту початкової освіти;
  • державна підсумкова атестація.

Яна Чернишова ознайомила освітян з результатами першого етапу моніторингу впровадження реформи «Нова українська школа», який проходив у 2019–2020 н. р. Повна інформація розміщена на сайті МОН України за посиланням…

Заступники директорів пілотних шкіл області (Тетяна Пронько (Комунальний заклад «Сватівський ліцей № 8»), Лариса Слюсарева (Лиманський ліцей) та Наталія Солодка (Сєвєродонецький НВК «Спеціалізована школа - колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія»)) проаналізували проміжні результати сформованості ключових компетентностей учнів  пілотних класів.

Педагоги пілотних класів (Галина Ковальова, Лариса Кісельова, Ірина П’ятковська, Ольга Удовіка) поділились досвідом роботи, спрямованої на  формування ключових компетентностей учнів, проаналізували проблемні питання та здобутки, характерні для експериментальної діяльності, та зазначили важливість упровадження компетентнісної парадигми сучасної освіти.

Важливим етапом для учасників усеукраїнського експерименту є організація державної підсумкової атестації, яка цьогоріч пройде пілотування в новому форматі. Командою підтримки освітніх реформ заплановано проведення деталізованих тематичних вебінарів з поясненням формату, особливостей, порядку проведення та оцінювання  ДПА з кожної освітньої галузі: мовно-літературної та математичної.

Учасники круглого столу подякували педагогам пілотних закладів освіти й організаторам  за корисний та актуальний захід.