19 березня 2021 року  відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбувся обласний семінар-практикум «Використання Balametriks у корекційно-розвивальній роботі».

У заході взяли участь учителі-логопеди, учителі-дефектологи, практичні психологи закладів освіти та  інклюзивно-ресурсних центрів Луганської області.

Мета семінару − розвиток професійної компетентності педагогів та підвищення рівня обізнаності з питань використання інноваційних технологій в освітньому процесі для дітей з особливими освітніми потребами.

   

Олена Манукян, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО, репрезентувала освітянам теоретичні основи створення та впровадження в корекційно-розвивальну роботу тренажера Balametriks і повідомила про фактори, які впливають на ефективність занять з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Катерина Овсянникова, вихователь-методист комунального дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 43 «Веселка» Сєвєродонецької міської ради, представила стратегії роботи логопеда з дітьми дошкільного віку з використанням балансувальної дошки Ф. Бельгау. Юлія Ляповка, практичний психолог Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рубіжанської міської ради, поділилась практичним досвідом використання тренажера на корекційних заняттях з розвитку емоційно-вольової сфери з дітьми шкільного віку. Олена Чугаєнко, учитель-логопед Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Рубіжанської міської ради, ознайомила присутніх з варіантами використання тренажера Balametriks у роботі з подолання мовленнєвих порушень у дітей, які мають особливі освітні потреби.

     

Учасники семінару ознайомились із програмою доктора Ф. Бельгау «Прорив у пізнанні» та отримали рекомендації щодо застосування на практиці тренажера Balametriks у корекційно-розвивальній роботі. Педагоги проаналізували чинники, які впливають на досягнення позитивної динаміки, а також зазначили труднощі, які долаються за допомогою  тренажера.

Семінар пройшов у приємній, дружній атмосфері; учасники ставили багато запитань, що свідчить про зацікавленість темою. Освітяни подякували  за цікаву, корисну й актуальну інформацію та висловили побажання щодо нових зустрічей.