Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 15 квітня 2021 року відбулося засідання круглого столу щодо обміну досвідом шкіл Луганської області, які працюють за освітньою програмою початкової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України» за темою «Еврика – складник математичної освіти в проєкті “Інтелект України”».
У заході взяли участь учителі початкових класів та заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти, які впроваджують освітню програму НПП «Інтелект України», педагоги області, консультанти Центрів професійного розвитку педагогічних працівників, методисти (початкова освіта).
Модераторами заходу виступили методисти кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Яна Чернишова й Інна Шахно.
Педагоги закладів освіти міст Рубіжного та Сєвєродонецька, які впроваджують освітню програму НПП «Інтелект України» другий рік, під час інтерактивного онлайн-спілкування поділилися власним досвідом роботи з таких питань:
- «Фізико-математичний складник освітньої програми початкової школи науково-педагогічного проєкту “Інтелект України”» (Наталія Коротенко, учитель початкових класів Рубіжанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 9 Рубіжанської міської ради Луганської області);
- «Завдання евристичного характеру на уроках математики в науково-педагогічному проєкті “Інтелект України”» (Анжеліка Євплова, учитель початкових класів середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів № 13 м. Сєвєродонецька Луганської області).
Яна Чернишова, методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО, ознайомила учасників засідання круглого столу з особливостями викладання математики в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України» (2–3 класи), евристичним складником інтегрованого курсу «Я пізнаю світ», алгоритмами та методами розв’язання комбінаторних задач, сучасними формами організації навчальної діяльності молодших школярів.
Методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Інна Шахно репрезентувала тему «Розвиток логічного мислення молодших школярів» і висвітлила такі питання: поняття мислення як вищого пізнавального процесу, типи мислення, логічні операції, основні функції та індивідуальні властивості мислення.
Протягом засідання освітяни опрацювали практичні вправи, організовані у віртуальних освітніх середовищах за допомогою хмарних технологій. Виконання вправ з використанням хмарних сервісів (цифровий конструктор Mentimeter, онлайн-дошка Google Jamboard, конструктор інтерактивних вправ та вікторин Wordwall, інтерактивні робочі аркуші Liveworksheets, онлайн-інструмент для спільної роботи Flinga) мотивувало педагогів до активної співпраці.
Під час групової роботи в сесійних залах платформи Zoom педагоги створили влучні рекламні слогани на основі візуальної інформації (оцифровані кубики історій Рорі) для популяризації освітньої програми початкової школи науково-педагогічного проєкту «Інтелект України». Один із прикладів творчої співпраці: «“Інтелект України” допоможе тобі впевнено крокувати дорогою знань та отримати ключ до успіху, додасть барв і нового звучання до палітри твого життя! Отримай задоволення від навчання разом з нами».
Учасники засідання круглого столу подякували вчителям-практикам та організаторам заходу.
Бажаємо всім освітянам Луганщини крокувати сходинками професіоналізму та натхнення до здійснення найголовнішого завдання сучасної школи – підготовки всесторонньо розвиненої, активної особистості, здатної до самостійних досліджень і відкриттів.