У межах обласного онлайн-марафону «Продовження реформи "Нова українська школа"» 27 серпня 2021 року відбулося засідання круглого столу «Ефективні стратегії взаємодії інклюзивно-ресурсного центру із закладами освіти − важливий крок на шляху підвищення якості освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища» для педагогічних працівників закладів освіти Луганської області та фахівців ІРЦ.

Олена Манукян, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, докладно розповіла про завдання інклюзивно-ресурсного центру, про важливість налагодження співпраці із закладами освіти.

Досвід співпраці із закладами освіти, неурядовими організаціями та громадськими об’єднаннями представили фахівці інклюзивно-ресурсних центрів міст Лисичанська, Рубіжного, Сєвєродонецька, Старобільська та смт Станиці Луганської.

   

Діана Владикіна, практичний психолог КУ «Лисичанський інклюзивно-ресурсний центр Лисичанської міської ради Луганської області», висвітлила питання методичної підтримки педагогів закладів освіти спеціалістами ІРЦ як запоруки організації ефективного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, представила власну модель науково-методичного супроводу.

Ірина Гончарова, завідувач КУ «Старобільський інклюзивно-ресурсний центр» Старобільської районної ради Луганської області, репрезентувала алгоритм дій ІРЦ під час вивчення особливих освітніх потреб дитини та  роль у цьому процесі закладів освіти. 

Ірина Медведєва, практичний психолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Станично-Луганського району»,  розповіла про важливість участі фахівців ІРЦ в засіданні команди психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти з метою підвищення якості надання корекційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.

Ірина Денисенко, практичний психолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Рубіжанської міської ради Луганської області, у своєму виступі акцентувала увагу на особливостях організації моніторингу динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти, представила колегам напрацювання свого ІРЦ із цього питання.

Юлія Ярощук, учитель-дефектолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Сєвєродонецької міської ради», поділилася досвідом співробітництва Сєвєродонецького ІРЦ з міжнародними неурядовими організаціями та громадськими об’єднаннями.

У засіданні круглого столу взяли участь приблизно 100 освітян, зокрема керівники  закладів загальної середньої освіти, асистенти вчителів, члени команд психолого-педагогічного супроводу закладів освіти з інклюзивним навчанням, фахівці центрів професійного розвитку педагогічних працівників та інклюзивно-ресурсних центрів.

Захід пройшов у  дружній атмосфері. Учасники мали змогу отримати відповіді на питання, що їх хвилюють. Освітяни подякували  за цікаву, змістовну, корисну та актуальну інформацію і висловили побажання щодо нових зустрічей.