Протягом жовтня-грудня 2021 року відбулась низка семінарів-тренінгів для вчителів, які викладають музичне мистецтво, образотворче мистецтво та інтегрований курс «Мистецтво» в 5–11 класах ЗЗСО та забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа».
Заходи відбулись в онлайн-режимі на платформах Microsoft Tеаms та Zoom. Семінари-тренінги провели:
- Валентина Мартинова, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, за темами «Моделювання інтегрованих курсів мистецтва в основній школі на засадах компетентнісного підходу» (18 год), «Класичні та інноваційні методи навчання на уроках музичного мистецтва» (18 год), «Інноваційні методи інтегрованого уроку мистецтва» (18 год);
- Ольга Просіна, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, канд. пед. наук, доцент, за темами «Інноваційні підходи в навчанні мистецької грамотності» (6 год), «Мистецька діяльність як найвищий прояв творчості: методи, прийоми, засоби навчання» (6 год), «Розвиток комунікативних компетентностей у школярів на уроках мистецтва» (6 год), «Розвиток дизайн-мислення засобами мистецтва» (6 год);
- Інна Іванова, викладач-методист Комунального закладу «Сєвєродонецька художня школа», спеціаліст вищої категорії, за темами «Нетрадиційна техніка малювання: кавовий живопис» (12 год), «Антистресові техніки: дудлінг, зентангл та зенарт» (18 год), «Акварельний живопис на уроках образотворчого мистецтва» (18 год), «Технічні навички малювання гуашшю на уроках образотворчого мистецтва» (18 год).
Семінари-тренінги проводились із метою вдосконалення фахової майстерності вчителів, що викладають інтегрований курс «Мистецтво» в базовій школі, на основі нових концептуальних підходів до змісту, форм і методів організації та побудови освітнього процесу в сучасному освітньому закладі.
На семінарах-тренінгах педагоги підвищили фахову майстерність у викладанні інтегрованого курсу «Мистецтво» відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти; опрацювали методику навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» з використанням відповідних інтегративних художньо-педагогічних технологій; набули методологічних і теоретичних компетентностей відповідно до роботи в умовах Нової української школи; опанували нові інтелектуальні інструменти, педагогічні та інформаційні технології тощо.
Учасники пройшли навчання протягом запланованих годин, виконали завдання, передбачені програмою семінарів-тренінгів. За результатами навчання видано 319 сертифікатів.
Дякуємо організаторам та учасникам та цікаву й плідну роботу!