Реформування системи освіти на засадах НУШ актуалізує попит на компетентного педагогічного працівника, здатного до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення. Одним з ефективних інструментів вирішення цього завдання є вивчення європейського досвіду й розбудова вітчизняної моделі супроводу професійного зростання педагога.

Саме на це було спрямовано серію вебінарів «Школа як організація, що навчається: разом до ефективного навчання. Як наставники можуть допомогти вчителям як рівноцінним членам шкільної спільноти». У вебінарах, що відбулись   з 06 по 21 червня 2022 року в межах проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом»), узяли участь тренери ІППО (початкова освіта), регіональні координатори із загальних питань НУШ (базова освіта).

Учасниками вебінарів були працівники кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО: Ольга Кечик, завідувачка кафедри, канд. пед. наук; Наталія Ларіонова, доцент кафедри, канд. пед. наук, доцент; Валентина Мартинова, Яна Чернишова й Інна Шахно, методисти кафедри.

Запропоновані організаторами лекції і робота в групах дозволили нашим колегам розглянути такі питання, як-от сучасні методологічні підходи до організації наставництва, його методи й етапи, зміст ролей наставника та інтерна в індивідуальному й колегіальному наставництві. Освітяни запропонувати своє бачення організації наставництва як ефективного інструменту підвищення рівня кваліфікації педагога і, відповідно, рівня освіти його учнів, а також попередження професійного вигорання.

Результат вебінарів – Луганська область має команду ефективних наставників!