Відповідь на це питання намагалися знайти учасники обласного науково-методичного семінару «Основні характеристики та принципи діяльності успішного вчителя фізики», який відбувся в м. Сєвєродонецьк 8 грудня 2015 року.

На семінарі були заслухані змістовні доповіді. Так, Л. М. Стецюк, методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО, розкрила взаємозв’язок між успішністю вчителя та успішністю учня. Г. В. Неклюдова, учитель фізики середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18, керівник методичного обˊєднання вчителів фізики м. Сєвєродонецьк, представила уроки узагальнення та систематизації навчального матеріалу. О. Г. Костоглодова, учитель фізики вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, присвятила доповідь темі «Технологія формування дослідницьких компетентностей на уроках фізики та астрономії». О. І. Скрипник, учитель фізики середньої загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів № 14 м. Сєвєродонецьк, поділилася досвідом розв’язання задач груповим методом. Л. М. Тінькова, учитель фізики вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 м. Сєвєродонецька, розповіла про міжпредметні проекти (МАН).

Таким чином, учителі фізики Луганщини отримали корисну, актуальну інформацію щодо основних характеристик та принципів діяльності успішного вчителя.